Spotřebováno: Květen 2022

Nechci to zakřiknout, ale po dubnové bohaté spotřebě tu mám bohatou spotřebu i v květnu. Opět tomu napomohly jednorázové produkty, kterých je celkem 7. Nicméně opět se mi podařilo spotřebovat produkty, které jsem doma měla i delší dobu a taky tu jsou tři produkty z dekorativky a jeden doplněk stravy. Celkem je tu tedy 15 kousků kosmetiky a jeden doplněk stravy. 

 
Převažuje tu hlavně péče o pleť, které pomalu ale jistě ubývají zásoby. Ještě jich je však dost, navíc přibývá kosmetika na testování, tak se máte aspoň na co těšit. Z čeho jsem docela překvapena, tak že se tu objevil pouze jeden kousek z péče o tělo. Vůbec jsem to nečekala a tak doufám, že v ččervnu se jich objeví víc. 



1. Sprchový gel Nivea Rose&Almond oil - skvělý sprchový gel, který naprosto božsky voněl a nevysušoval. Pokožka po něm byla nádherně voňavá a heboučká. (recenze)

2. Doplněk stravy Renovality Ženská pohoda - objevuje se zde opakovaně, neustále ho mám v zásobě. Jsem po něm více vyklidněná a spím jak zabitá. (recenze)

3. Řasenka Miss Sporty Studio lash 3D Volumythic - za mě nejlepší drogerková řasenka. Neslepuje, neopadává, prodlužuje. Jednoznačně doporučuji! (recenze)

4. Pudr Miss Sporty SoMatte instant odst. 001 - nebyl špatný, ale byla jsem po něm hodně bledá. Nicméně dobře fixuje, matuje a drží celý den. (recenze)

5. Tužka na obočí Benefit Precisely, my brow pencil - nejlepší tužka na obočí. Cenově je sice dražší, ale vydrží strašně dlouho. Navíc na druhé straně má kartáček pro precizní vyčesání. (recenze)


6. Čistící gel Soaphoria na smíšenou pleť - ze začátku mi pleť lehce vysušoval, ale poté jsme si sedly. Zbavil pleť nečistot, přebytečného mazu, ale cenově je trochu výš. (recenze)

7. Odličovací gel Avene pro citlivé oči - naprosto skvělý odličovač. Nedřel, neštípal a dokonale odličoval. Doporučuji. (recenze)

8. Pleťový šlehaný krém Symbiosis (cestovní balení) - skvělý krém, který se na pleti rozpouští. Pleť je po něm pěkně vyživená a v zimním období naprosto boží. (recenze)

9. a 10. Pleťové masky Mediental rajče a brokolice - skvělé masky, které hydratovaly, vyživyly a regenerovaly. Pleť po nich nelepila a sérum nikde nestékalo. (recenze)

11. Pleťová maska Mediental vitamín K - další skvělá maska korejské kosmetiky. Opět hydratovala, vyživovala, taky doporučuji. (recenze)



12. Sůl do koupele Pure Harmony růže - kdyby ve vaně neplavaly lístky růží, tak ani nepoznám, že tam nějaká sůl je. Strašný zklamání. (recenze)

13. a 14. Šumivé bomby Soaphoria Slaďoučký med a Meduňkový sen - tyhle šumivky jsou velká bomba. Určitě si je pořídím znovu, protože jsou vážně úžasné! Nevysušují a nádherně voní! (recenze)

15. Koupelová pěna Lush The Comforter - úžasná pěna do koupele. Vytvořila bohatou pěnu, nádherně voněla a ještě pleť promazala. (recenze)

16. Koupelová bomba Lush Intergalactic - obsahovala třpytky, které byly příjemným zpestřením. Nádherná modrá barva, skvělá vůně i hydratace. (recenze)

Znáte některý z produktů? 

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Zrovna péče o pleť se mi teď také dost daří a i když mám zásoby, tak fakt mizí. Sprcháč Nivea byl super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tú ceruzku od Benefit mám tiež a za mňa teda nič moc. Mám celú sadu kde je aj tenšia ceruzka aj hrubšia plus k tomu aj špirálka na obočie ale tá hrubšia nič moc. Robila som aj o tom recenziu. A zvyšné produkty poznám len zbežne.

    AKO KOMBINOVAŤ FARBY PODĽA OSVALDOVÉHO KRUHU?

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle řasenku jsem používala dřív a byla super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká spotřeba. Zaujala mne řasenka, ale mám ještě dva v záloze, tak až časem. A taky sprcháč od Nivey.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenky mám taky doma asi ještě tři v zásobách.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS