New In: Květen 2022

Ačkoliv jsem si myslela, že dubnové novinky byly bohaté, tak to jsem nečekala, co přijde v květnu. Mám tu několik PR balíčků, nějaký nákupy a výhru z instagramu. Nicméně je toho fakt hodně, při psaní článku jsem opravdu v šoku a hlavěn je tu strašně moc kosmetiky. Na jednu stranu jsem ráda, že jsem moc peněz neutratila, ale kosmetiky i tak přibylo strašně moc. Nemá smysl už tak dlouhý článek natahovat a jdeme na to. 

Z e-shopu megaknihy.cz tu mám hned dvě knihy v rámci spolupráce. První Je Pláč zavržených předků, což není žádná oddechovka, ale docela drsný příběh. Druhou knihou je Hotýlek na Islandu od Julie Caplin (níže), kdy jsem chtěla doplnit sbírku a získat tak všechny knihy od autorky. Zbylé tři knihy jsou za voucher, který jsem od e-shopu dostala za poslané fotky knih.


Tradičně balíček od Arome, ve kterém jsem našla tři produkty - sadu štětců Ecotools, vlhčené ubrousky Cheeky Panda a přírodní tuhý deodorant Ben&Anna. Ze všechno produktů jsem měla velkou radost, protože to byla moje první zkušenost se značkami. Všechny produkty koupíte na e-shopu kupkosmetiku.cz.


Na e-shopu kupkosmetiku.cz také v květnu tradičně probíhaly Dny kůže, to znamená 50 % na všechny produkty značky Sebamed. Vždy této akce využívám, protože cena je znát a já tak mohu doplnit zásoby.


Sice mám doma laků na nehty spoustu, ale v DM měli tyto laky od Essence v akci tuším za 20,- nebo 30,- Kč, tak jsem si dvě barvičky vzala. Jsou naprosto nádherné a takové jsem doma ještě neměla. 



Dalším PR balíčkem jsem značka Astrid a jejich nová opalovací péče. V balíčku jsem našla tři produkty, písek z pláže, látkovou tašku, látkový pytlík a zelený přehoz. Balíček mi udělal obrovskou radost a na testování se strašně těším!

Další nákup je z e-shopu Na paloučku, kde jsem si vzala pleťové tonikum Svěží teenka od Anely a kuličkový deodorant od Calthy. Deodorant si mamka nemůže vynachválit, tak jsem ráda, že jej konečně zkusím taky. Jako dárek jsem dostala heřmánek. 


Posledním PR balíčkem jsou produkty od značky Australian Bodycare. Dostala jsem nabídku s nimi spolupracovat, a protože jsem v minulosti už nějaké produkty měla a vyhovovaly mi, tak jsem na spolupráci kývla. Na vyzkoušení jsem si vybrala sprchový gel, tělový scrub, krém na ruce a pleťovou masku. 


Dále tu mám výhru od Rádi z instagramu, kde jsem se zúčastnila její fofr soutěže a výhrou byl balíček kosmetiky. Našla jsem v něm produkty od Rituals a nějakou dekorativku. Jelikož vše nepoužívám, tak něco pošlu dál :) 


S přítelem jsem si udělali radost a koupili si sluneční brýle v Grand Optical. Já si vybrala od značky Tommy Hilfiger za 2990,- Kč. Využili jsme přítelovo FKSP a navíc akci 50 % sleva na druhé brýle, kdy ty levnější máte s 50 % slevou. Vždy jsem s nákupy v Grand Optical velmi spokojena a mohu jedině doporučit.

No a úplně posledním nákupem a zároveň novinkami v měsíci květen jsou pleťové masky Garnier. Nikdy předtím jsem je nezkoušela, proto jsem využila slevy v drogerie Teta, kde tyto masky mají aktuálně za 39,90 Kč. Jsem na ně strašně zvědavá, protože na masky Garnier jsem obecně slyšela mnoho chvály. 

Opět toho bylo hodně, hlavně té kosmetiky. Jsem zvědavá, co přinese červen.

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Moc pěkné spolupráce (mne by lákaly zejména ty knihy). Já jsem si kdysi koupila lepší sluneční brýle než ze stojanu z DMka a pak jsem je nosila hrozně málo, protože jsem se bála, že si je zničím :D. Tak ať ti dělají dlouho radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí v GrandOptical mají dva roky záruku, takže se poškození tolik nebojím :)

      Vymazat
  2. No, začínáme na tom být hodně podobně:D Krásné novinky ovšem, těším se na dojmy :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS