CHATA VE ŠVÝCARSKU - Julie Caplin

 Autor: Julie Caplin
Počet stran: 360
Rok vydání: 2021
Žánr: román
Nakladatelství: Cosmopolis

Anotace
Zabalte si kufry a vypravte se k zasněženým vrcholkům švýcarských Alp.
ina věří, že šálek horké čokolády dokáže vyřešit všechny trable. A právě to teď nutně potřebuje. Má za sebou totiž pořádný trapas - její poslední milostná eskapáda se stala okamžitým hitem internetu.
Se sbalenými kufry a jasným cílem dát si život do pořádku se Mina rozhodne utopit svůj žal v té nejteplejší horké čokoládě na světě. A Mina moc dobře ví, kde ji najít - v útulné chatě své kmotry, která se nachází ve Švýcarsku. Plán je jednoduchý: litry čokolády, žádní muži. Tedy jen do chvíle, než ho zkomplikuje neznámý krasavec, který Mině zkříží cestu ve vlaku do Alp...

Z mého pohledu
Tentokrát se s hlavní hrdinkou Minou vydáme do zasněženého Švýcarska. Po tom, co roční vztah se Simonem ukončí pořádným internetovým trapasem, bere si Mina volno a odjíždí ke kmotře do horské chaty. Chce si vzít Simonova slova k srdci a změnit se. Nevrhat se do všeho po hlavě a hlavně nezačínat si nic s chlapy. Nicméně ve vlaku se doslova srazí s pohledným Lukem a skvěle se spolu baví. Pak ale jde každý svou cestou a Mina si myslí, že už Luka v životě neuvidí. Opak je pravdou, a tak se Mina musí přemáhat, aby dosáhla toho, kvůli čemu do Švýcarska přijela. Čím déle ale ve Švýcarsku je, rodí se jí v hlavě geniální plán...


Jak už to tak u knih Caplin bývá i příběh ze Švýcarska je velmi čtivý. Ze začátku jsem měla trochu problém se začíst, kdy už jsem se těšila až Mina bude ve Švýcarsku. Prvně jsem myslela, že jsem jen ve špatném rozpoležení, nicméně mi ten začátek prostě nesedl. Každopádně opět kniha skvěle napsaná, člověk se něco málo dozví o Švýcarsku, čokoládě a různých dortech. Pobyt ve švýcarských Alpách jsem přožívala společně s Minou a nejednou jsem zatoužila tam být taky. Zasněžené hory, čokoládovny, sjezdovky a hromada sněhu. Ve Švýcarsku už jsem sice byla, ale rozhodně ne v zimě a ani v Alpách.

Navštívili jste někdy Švýcarsko?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Na horskou chatu ve Švýcarsku bych se vypravila s chutí i v reálu. Ale ráda vezmu za vděk i knižním výletem. Mám tuto knihu na seznamu těch, co si chci přečíst.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za další tip na čtení. I tahle knížka by mohla být zajímavá. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Už ji mám přečtenou, hodně pěkná kniha. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbila, ale Domek v Irsku je lepší :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS