LUSH || Pěny a bomby do koupele

 Kdo by neznal Lush a jejich legendární produkty do koupele. Přiznám se, že jsem dlouho netušila, co všichni na nich tolik vidí a čím jsou tolik jiné. Po vyzkoušení třech bomb a čtyřech pěnách už to ale chápu. Dostala jsem je jako dárek a to je jediný štěstí. Sama bych se asi nedovážila k tomu si je sama koupit. Jednak mě odrazovala cena, která u produktu na jedno použití není zrovna nízká, ale také to, že bych musela nakupovat přes internet. A to mě za poslední rok dost odrazuje, upřednostňuji fyzické nákupy. 



Na vyzkoušení jsem dostala bomby Dirty, Intergalatic, Dragons Egg a pěny Creamy Candy, The comforter, Unicorn Horn a A French kiss. Každá má svoji specifickou vůni a barvy, které jsou po rozpuštění hodně výrazné. Troufám si tvrdit, že si je zamiluje každý člen rodiny. Bomby i pěny šumí pomale, ale za to intenzivně. Poskytují pokožce těla hydrataci a nemusíte se bát zabarvení kůže. Vany už trochu ano :D Pěny vytváří bohatou pěnu a můžete je využít na vícero koupelí a to tak, že ji jednoduše rozkrájíte. 


Oceňuji, že značka Lush své produkty netestuje na zvířatech. Navíc se mi líbí jejich kolekce, ať ž vánoční, velikonoční či halloweenská, kdy vymyslí vždy nějaké limitky. 

Zkoušeli jste nějaké produkty od Lush?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Já měla kdysi jednu a byla fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se v podstatě jen sprchuju, takže tyhle produkty do vany vůbec nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem vyzkoušela mnoho bomb a některé byly i hezčí, než od Lush, ale ten efekt byl nulový. Opravdu se vyplatí připlatit a aspoň víme, co čekat a nebudeme zklamaní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu, také jsem měla některé bomby které za nic nestály.

      Vymazat
  4. Od Lush jsem nikdy bombu neměla, nejsem ani moc vanový typ, každopádně jejich bomby jsou dokonalé, mají je vždycky boží, ten design, barvičky a co jsem vypozorovala, tak jsou to jedny z mála bomb, co udělají fakt boží barevnou vodu. A krásně voní - párkrát jsem je v Lushi očichávala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v Lush nikdy nebyla a na jednu stranu jsem ráda, protože bych tam nakoupila kde co :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS