SOAPHORIA || Šumivé bomby do koupele

Kdo už můj blog čte déle nebo mě sledujete na instagramu, tak určitě víte, jak velký milovník věcí do koupele jsem. Ať už to jsou soli, bomby, oleje či pěny, ničím nepohrdnu a ráda zkouším nové věci. Slovenskou značku Soaphoria už jste tu mohly vidět, protože se jedná o přírodní kosmetiku za dostupné ceny, navíc je moc fajn a funguje. Bomby do koupele mi od této značky doma ležely pěkně dlouho. Potřebovala jsem spotřebovat jiné produkty, pak jsem něco málo testovala a nakonec na ně zapomněla. Nicméně teď už je mám vyzkoušené a jediné co mohu říct, že lituji že jsem je nevytáhla dřív. 


Soaphoria nabízí dvě velikosti - klasickou (tu mám já) a pak XL. Samozřejmě rozdíl je velikosti i ceně, ty větší ale nejsou o moc víc dražší. Já vzala na zkoušku tři - Ovocný sad, Meduňkový sen a Slaďoučký med. Na výběr však máte z vícero vůní, záleží jen na Vás jaké si vyberete. Cenově se pak pohybují od 2,45 euro až 3,45 euro za kus. 

Všechny tři vůně dokonale voněly. Ať už v obalu, tak ve vaně. Nedokážu říct, která mi voněla nejvíce, každá měla něco do sebe. Bomby obsahují přírodní suroviny, které pokožku zanechávají provoněnou, vyživenou, jemnou a vláčnou. Díky olivovému a marhulovému oleji je pokožka těla dokonale promaštěná. Díky éterickým olejům bude Vaše mysl zrelaxovaná a odpočatá. Každá bomba má i svoji barvu, takže se můžete těšit i na obarvenou vodu. Bomby jsou vhodné pro všechny věkové kategorie, takže i pro děti. Pomale šumí, takže si je můžete vychutnat se vším všudy. 

Koupíte na e-shopu Na paloučku nebo na oficiálním e-shopu Soaphoria

Zkoušeli jste tyto bomby? Já si rozhodně pořídím další!

Mějte se krásně!
Petra


6 komentářů:

  1. Já jsem sprchovací, takže mne tyhle produkty nelákají. Ale recenze zní lákavě, takže bych si třeba mohla pořídit jednu do zásoby, až se mi zachce se naložit do vany (což se mi stává tak jednou, dvakrát do roka ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vím, ale třeba právě by ti jednou za rok udělala radost!

      Vymazat
  2. Už se těším na zimu, až bude zase vanová sezona. Teď spíš jen tak proletím sprchou :-) bombu od Soaphorie jsem už dřív měla, ale mám raději ty co dělají nějakou barevnou show ve vodě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teď taky častěji dávám sprchu, ale rozhodně i tak se naložím do vany :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS