ANELA || Pleťové tonikum Svěží Teenka

 Pleťová tonika nepoužívám úplně dlouho. Bude to zhruba rok, co jsem je vyměnila za micelární vody. Neznmaneá to ale, že bych se micelárkám bránila nebo proti nic něco měla. Jen jsem zjistila, že tonika mi sedí více. Dnes si představíme přírodní tonikum od české značky Anela, které jsem dostala jako vzoreček (30 ml), ale natolik si ho oblíbila, že jsem se rozhodla mu věnovat celý článek. 

Nejen tonikum Teenka, ale rovnou celá tato řada je určena pro smíšenou až mastnou pleť. Já jako majitelka smíšené pleti, (musím zaklepat) nemám nijak problémovou pleť. Většinou jen v období "našich" dnů se mi objeví nějaký ten pupínek, ale jinak nic velkého se nekoná. 


Svěží teenka obsahuje dva bio hydroláty - levanduli a mátu. Dále pak extrakt z dračí krve, kůru z vrby bílé, fermentovaný extrakt z ovsa a derivát kyseliny azelaové. Všechny tyto složky mají velké benefity v péči o pleť a dozvíte se o nich více právě na oficiální stránkách značky (zde). 

Aplikace je jednoduchá díky praktické pumpičce a pokud si nebudete jistí, zda Vám produkt sedne, doporučuji koupit prvně 30 ml balení, které i tak Vám vydrží měsíc při používání dvakrát denně. Poté si jej můžete pořídit ve 100 ml balení. 
Já jej používala ráno a večer, kdy ráno jsem jím stáhla veškeré nečistoty, které se na pleti usadily přes noc. Večer jsem jej pak používala jako poslední krok v čištění, kdy tonikum stáhne zbytky použitých odličovacích prostředků a odstraní přebytečný maz. Co je ale důležité, že ani tak pleť nevysušuje. 


Značku znám už zhruba dva-tři roky a zatím jsem byla, se všemi vyzkoušenými produkty, moc spokojená. Není to úplně nejlevnější značka, ale není se čemu divit. Je přírodní, produkty fungují a obsahují opravdu kvalitní suroviny. Co je mi velmi sympatické jsou vratné obaly, kdy je můžete vrátit zasláním nebo odnést na prodejnu (seznam prodejen je na webu). Holky Vám pak podle množství vystaví slevu na další objednávku :) 

Produkty Anela zakoupíte také na e-shopu www.na-paloucku.cz

Znáte českou značku Anela?

Mějte se krásně!
Petra

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Sérum to úplně není, je to tonikum, takže pouze na dočištění pleti. Nicméně séra používám hlavně od Renovality.

      Vymazat
  2. Značku vůbec neznám, ale já nejsem moc zběhlá v kosmetice :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona značka moc známá není, dostupná takřka jen na internetu :)

      Vymazat
  3. Přesně takové produkty na plet mám ráda. Jednoduchý rozprašovač mi vyhovuje. Tonikum vypadá hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tonikum má pumpičku, což mi přijde praktičtější.

      Vymazat
  4. Já zatím používám odličovací mléka nebo micelárky, tonika ne. Tuhle značku vůbec neznám. Ty vůbec používáš kosmetiku méně známých značek, řekla bych ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dříve micelárky používala hodně, ale postupně jsem je vypotřebovala a v zásobě žádné nemám :)

      Vymazat
  5. Na tonika nedám dopustit? Značku znám, ale nic jsem ještě neměla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě doporučuji něco vyzkoušet, opravdu skvělá značka!

      Vymazat
  6. Milá Péto, pro Tebe je takovéto tonikum, přímo jako stvořené. Značka je mi povědomá snad od MilanoStyle. Vzoreček o objemu 30ml je velmi dostačující, super. Pěkný článek. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moc mojí pleti sedlo a doma už mám velké balení.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS