ANELA || Čistící pěna Očistím tvář

Českou přírodní kosmetiku Anela už jste u mě na blogu mohli zaregistrovat. Moc produktů jsem od ní neměla, ale nějaké recenze už se to objevily. Oblíbila jsem si tělové levandulové máslo a potom pleťové tonikum. Nicméně je to kosmetika s láskou dělaná, navíc česká, takže ji moc ráda podpořím a něco dalšího si ráda objednám. Brousím si zuby na krém Ochráním chodidla, který je hodně chválený a pak také na dvoufázový odličovač. Nicméně dnes vám představím čistící pěnu na pleť, kterou jsem od značky vyzkoušela. 

Vzhledem k tomu, že dávám přednost spíše čistícím gelům, vyzkoušela jsem nejprve malé balení (30 ml). V nabídce je pak velké balení (100 ml) a náhradní náplně (500 a 1000 ml). Používala jsem ji na dočištění, kdy pleť zbavila zbytků líčení, nečistot, přebytečného mazu. Zároveň pleť po ní nebyla citlivá, podrážděná nebo vysušená. Jako prvotní krok v odličování ji nedoporučuji. 


Obsahuje dva hydroláty - mátový a levandulový. Oba dva jsou vhodné k čištění, zklidnění, osvěžení všech typů pleti se schopností mírnit začervenání a podráždění. Dále obsahuje babassuový olej, který pleti dodá výživu. Čistící pěn dodává pleti sjednocenný rozzářený tón a jemně odstraňuje odumřelé kožní buňky. 

Pěna byla fajn, ale poněkud rychle ubývala, nicméně brala jsem ji jako vyzkoušení. Nebyla vůbec špatná, ale zatím mi více vyhovují čistící gely. Nicméně na oficiálních stránkách Anely jsem zjistila, že je dobré ji používat s konjakovou houbičkou. Já ji aplikovala pouze prsty a možná to byl ten problém. Nicméně u jiných majitelek je velmi chválená a já ji nemám co vytknout :) 

Čím pleť dočišťujete Vy? Znáte kosmetiku Anela?

Produkty značky Anela koupíte na oficiálních stránkách nebo na e-shopu Na paloučku

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Já jsem teď objevila přírodní kosmetiku, kterou zatím měsíc zkouším a jsem velice spokojená. Těším se, až o ní napíšu článek ♥

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Takové malé balení je šikovné na cesty. Já s pěnami a gely zkušenosti nemám - používám buď mléko nebo micelárku

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS