BALEA || Pleťové masky Sweet kurkuma, Glowing moments, Tagträumer

 Už je to pěkně dlouho, co jsem naposled měla plátýnkovou masku, navíc ještě od Baley. Přece jen dávám přednost maskám v tubě či kalíšku, které jsou na vícero použití. Od Domči jsem ale na Vánoce dostala pořádnou nálož plátýnkových masek a mezi nimi byly i tři od Balea. Na všechny jsem se velmi těšila. Zda mi sedly nebo to byl propadák, se dočtete níže.


Sweet kurkuma je tuším limitkou loňského roku, takže k dostání už určitě nebude. Je vhodná pro všechny typy pleti a slibuje intenzivní hydrataci, zářivou a hladší pleť. Obsahuje kurkumu, výtažek z kávy, kyselinu hyaluronovou, provitamín B5 a ošetřující beauty-olej. Vůně je opravdu nádherná - horká čokoláda, skořice, kokos, velmi příjemná. Po aplikace je potřeba zbytek séra vklepat do pleti a výsledkem je dokonale hydratovaná, vyživená a heboučká pleť. Tahle maska byla velká paráda!

Hydrogelové polštářky pod oči Glowing moments jsem uvítala všemi deseti. Po probdělé noci moje oční okolí potřebovalo vzpruhu a tak jsem hned po nich sáhla. Obsahují kofein a kyselinu hyaluronovou. Polštářky mají třpytivou barvu a dokonale přilnou k pleti. Jsou chladivé a hydratují oční okolí. Navíc jsem si všimla i vypnutí kůže pod očima. Škoda, že tato maska už není k sehnání, hned bych si ji pořídila znovu. 

Plátýnková maska s vůní snů je vhodná pro všechny pleti. Obsahuje panenský ořechový olej a vůni třešní. Plátýnko bylo na můj vkus moc velké a tvrdé, ne všude na pleti přilnulo a ze začátku pleť lehce pálila, nicméně to po chvíli ustalo. Plátýnko mi na pleti vůbec nesedělo a celkově jsem z něj byla taková nesvá. Maska by měla být hydratační, takže jsem zbytek séra vmasírovala do pleti. Sérum bych přirovnala spíše ke krému, který se dobře vsáknul, nicméně chvilku malinko lepil. Pleť byla příjemně hydratovaná. Nicméně kvůli tomu plátýnku bych si ji znovu nepořídila. Navíc to byla opět limitka.

Doma již žádné zásoby Balea masek nemám, nicméně můžete se těšit na jiné značky. 
Jakou Balea masku jste naposled zkoušely Vy?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Jé, já miluji pleťové masky od Balei. Nejenom na pleť, ale i na nohy. :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem v poslední době plátýnkovou masku od Baley měla jen jednu a ta byla taková průměrná. Slabší zkušenosti mám s jejich pytlíčkovými maskami - ty mi asi dvě nebo tři nesedly, takže další jsem nekoupila. Plátýnkové masky jsem teď měla víc od Isany...

    OdpovědětVymazat
  3. S Baleou to je u mě půl na půl, některé masky překvapivě dobré, jiné nic nedělají.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS