PURE HARMONY || Soli do koupele

Značku Pure Harmony nemusím snad blíže představovat, protože už jste o ní mohli slyšet v tomhle článku, který se týkal bomb do koupele. Doma jsem pak na vyzkoušení měla ještě soli do koupele a květové vody. Stejně tak jako u bomb, tak i soli jsou ve třech variacích - heřmánek, růže a levandule. U každé soli máte pak na výběr ze dvou gramáží - 150 g a 300 g. Já zvolila ty menší, přece jen toho do koupele mám doma ještě hodně, takže na vyzkoušení a několik koupelí Vám bohatě postačí menší množství. Od gramáže se pak odvíjí také cena, tu menší seženete od 59,- Kč, záleží také jakou vůni si vyberete. 

Co oceňuji, je jednoduchý obal, který je průhledný a vy tak na první pohled vidíte, co přesně sůl obsahuje. Tohle já na produktech velmi oceňuji. Jednak vím co kupuji a také vidím, kolik množství mi ještě zbývá. Všechny soli obsaují květy bylin, což je příjemné zpestření koupele.

Jako první jsem vyzkoušela heřmánkovou sůl. Už po otevření jsem ale byla zklamaná, protože jsem žádnou vůni necítila. Stejně jako u heřmánkové bomby do koupele, tak i tady jsem vůni po heřmánku necítila. Jen díky květům heřmánku jsem vůbec sůl ve vaně zaznamenala. Za mě tedy bohužel velké zklamání.

Na levandulovou sůl jsem se těšila nejvíce, protože jak je o mně známo, levandulovou vůni já můžu úplně ve všem. Už po otevření byla levandule krásně cítit a stejně tak i ve vaně. Nečekejte nic intenzivního, ale nebudete zklamaní jako u heřmánku. 

Růžová sůl stejně jako heřmánková moc nevoněla. Tak nějak jsem to už dopředu čekala, takže jsem nebyla tolik zklamaná. Navíc ze všech tří solí udělala ve vaně největší bordel a lístky růží se přilepovaly na pokožku těla.. 


Celkově jsem tedy velmi zklamaná, protože jsem se na soli velmi těšila. Navíc i balení vypadá nádherně, takže jsem čekala aspoň něco. No, bohužel tyto soli opravdu nemůžu doporučit a stejně tak šumivky. Jediné co, tak květové vody. Nově mají v nabídce i tuhá mýdla, ale ty vyzkoušená nemám.

Máte nějaké zkušenosti se značkou?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Značku neznám, škoda, že jsi byla zklamaná, balení vypadá opravdu pěkně.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sůl jako taková vypadá nádherně, ale bohužel propadák.

      Vymazat
  2. Já soli do koupele vůbec nepoužívám, v 99 % případů se sprchuju, takže vystačím se sprcháčem

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám tuto značku, hned na první pohled mi to připomnělo Manufakturu, to jsem měla právě levanduli a růži. Toto vypadá více "natural" a autentičtěji koresponduje, jako produkt z přírody.
    Pěkný článek. ♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Manufaktury mám doma také dvě soli, tak se na ně těším!

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS