MISS SPORTY || Pudr So Matte Super Mattifying

 Pudry jsou součástí mojí skincare rutiny už několik let. Začala jsem je používat v době, kdy jsem měla mastnější krémy, po kterých jsem se leskla. Od té doby je však používám denně. Vyzkoušela jsem už několik značek a našla svého oblíbence, ke kterému se vracím opakovaně. Mnoho jich nebylo, spočítala bych je na prstech jedné ruky, protože dokud daný produkt nespotřebuji, jiný nenačínám. Z dosud vyzkoušených je to pade na pade. Některé mi vyloženě nesedly, jiné byly fajn. Dnes se podíváme na pudr od drogerkové značky Miss Sporty, která je cenově velmi dostupná a s jejími produkty jsem zatím spoko.


Kompaktní pudr v odstínu 001 jsem dostala v rámci spolupráce s Miss Sporty. Sama bych si ho pravděpodobně nikdy nepořídila, protože "bílé" pudry mě úplně nelákají. Každopádně když už jsem ho doma, tak proč ho nespotřebovat. Vydržel mi poměrně dlouho, zhruba půl roku. Jedná se o pudr vhodný pro smíšenou a mastnou pleť. Je matující, takže pokud bojujete s lesklou plet, tenhle problém vyřeší. Navíc matný efekt vydrží po celý den. 

Začala jsem jej používat někdy v zimě, takže jsem ze začátku nic nezaznamenala. Vyhovoval mi a používala jsem jej ráda. Vše se změnilo s příchodem sluníčka a prvního opálení. Začala jsem si všímat, že po použití jsem strašně bledá, i když jsem byla opálená. Samozřejmě za to mohl bílý prášek, který na pleti zůstával a já tak díky němu byla bledá. Takže na zimu ano, ale v létě tedy rozhodně ne. To mě na pudru trochu zklamalo, ale jinak špatný vyloženě nebyl. 


Používáte pudry? Používáte produkty Miss Sporty?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji značce Miss Sporty za produkt poskytnutý k recenzi

8 komentářů:

  1. Co jsem přestala používat make-up, tak nesahám ani po pudrech. Nalíčím si jen oči a pleť hydratuji SPFkem. Když už ale na nějakou akci make-up nanáším, pudr nevynechám :-) dřív jsem ale tyto transparentní používala celkem často, ale spíše ty sypké, ty zmatní na celý den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám ráda když se lesknu, takže pudry používám denně :)

      Vymazat
  2. Produkty od Miss Sporty jsem používala dříve, teď už si vybírám jiné značky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba jejich řasenku a laky používám doteď!

      Vymazat
  3. Nikdy jsem pudr od Miss Sporty nezkoušela, byla jsem k nim skeptická, ale po tvém hodnocení bych mu možná dala na zimu i šanci. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tento pudr jsem tedy nikdy nezkoušela, ani jiný od této značky, ale tvé hodnocení nevypadá vůbec zle. Možná mrknu po nějakém pudru od nich, protože je to příjemná levnější alternativa. Aktuálně si dělám ale zálusk na pudr od značky Alverde.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS