PLEŤOVÉ MASKY || Mediental Botanic Garden Tomato a Broccoli

Značku korejské kosmetiky Mediental už jste tu v minulosti mohli vidět a to v článku o pleťových maskách z řady Alpha mask. Dnes Vám tu ukážu další pleťové masky, ale tentokrát z řady Botanic Garden. Dostala jsem dvě - brokolici a rajče. Co jsem tak koukala na internetu, tak v nabídce jsou ještě borůvka, citron a dýně. Možná jich je víc, ale při mém hledání jsem jich bohužel více nenašla. 

Obě masky poměrně silné plátýnko, které je tak akorát nacucané sérem, takže se nemusíte bát, že by sérum z plátýnka stékalo. Masky dobře drží na obličeji a nemají žádnou výraznější parfemaci. Nechávají se působit 15-20 minut a poté se zbytek séra vklepe do pleti. Co která maska má za úkol a jaké benefity zelenina přináší, se dočtete níže.


Rajčatový extrakt by měl odlupovat odumřelé buňky, zpomalovat proces stárnutí kůže a tvorbu vrásek. Rajčata jsou bohatým zdrojem antioxidantu - lykopenu, který odvádí volné radikály z těla. Dále obsahuje vitamíny A, C a E. Kombinace antioxidantu a vitamínů by měla poskytovat ochranu proti stárnutí a obnovovat pokožku. Po aplikaci se můžete těšit na hydratační a zregenerovanou pleť, která na první pohled působí velmi svěže.

Brokolicová maska by měla zlepšovat regeneraci buněk a ozdravovat ji. Po aplikaci by pleť měla být zdravější, hladší a pružnější. Navíc napomáhá odstraňovat pigmentové skvrny. Co se týče pigmentových skvrn, tak to nemohu posoudit, protože na obličeji žádné nemám. Nicméně pleť po sundání masky byla krásně pružná, vyživená a hydratovaná. Nebylo potřeba dalšího krému či séra.

S oběma maskami jsem byla naprosto spokojená. Splnily to, co od masek očekávám a jejich výsledek jsem si náramně užívala. Používáte korejskou kosmetiku?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Vidím poprvé tyhle masky a upřímně bych si radši koupila jiné, než takovéhle "zeleninové" :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moje zkušenosti s korejskou kosmetikou jsou nulové. A rajčatovou masku jsem snad ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem netušila, že se rajčatová maska vyrábí :)

      Vymazat
  3. Tyto masky vidím poprvé, ale zaujaly mě :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS