BENU || Zimní pomocníci v oblasti zdraví a kosmetiky

 Když mi v mailu přistála nabídka, zda bych si nechtěla vybrat nějaké produkty v lékárně Benu, neváhala jsem ani minutu. Ráda nakupuji v lékárnách kromě léků také doplňky stravy, čaje či kosmetiku. Tak nějak vím, že když si něco pořídím z lékárny, rozhodně to mému tělu neuškodí, ba naopak. Můj výběr byl jednoduchý. Jasnou volbou byl vitamín D3, poté dva kosmetické produkty Avene a nakonec čaje od Leros. Balíček mi dorazil velmi rychle a já už začátkem prosince mohla začít testovat. V dnešním článku Vám tady vše představím. 


Vitamín D3 beru každou zimu. V létě jej přijímáme hlavně ze slunečního záření, ovšem v zimě ho máme nedostatek. Tělo si jej neumí vyrobit samo, proto je důležité jej doplňovat právě díky doplňkům stravy. Loni jsem brala vitamín D3 od Renovality, letos jsem na něj trochu pozapomněla, takže jsem si vybrala od značky Naturevia. Balení obsahuje 90 tobolek a bere se jedna denně. Vitamín D má nespočet benefitů, tak vám tu vypíšu nějaké z nich. Podporuje správnou funkci imunitního systému, přispívá k udržení normálního stavu kostí, zubů či činnosti svalů, k normální hladině vápníku v krvi a další... Dalším skvělým pomocníkem může být například i homeopatický přípravek Oscillococcinum.



V zimním období je také potřeba dbát o pokožku těla a pleti. Od francouzské kosmetiky Avène jsem doma už pár produktů měla. Ovšem abych si na ni udělala dostatečný názor, je potřeba několik produktů ještě vyzkoušet. Při té příležitosti jsem si vybrala koncentrovaný krém na ruce a jemný odličovač očí. Hned na úvod nutno podotknout, že jsem si oba produkty velmi oblíbila. Odličovač je vhodný i na citlivé oči, je bez parfemace a je vhodný i pro nositelky kontaktních čoček. Má průhlednou gelovou texturu, která je velmi jemná, šetrná a dokonale odličuje. Krém na ruce má lehce lékárenskou parfemaci, je hutnější, voděodolný a ruce dokonale hydratuje a vyživuje. Je ideální právě teď v zimním období, kdy naše ruce dostává zabrat od větru či chladu. V kategorii starostlivost o pleť a tělo jsou ale i jiné značky, které stojí za zmínku. Například Bioderma, Eucerin nebo Vichy.


Co by to bylo za zimu bez čajů? Čaje piji pravidelně, od podzimu do jara a neumím si bez nich představit den. Jsem schopna vypít několik litrů denně. Dávám přednost přírodním bylinkovým, ale nepohrdnu ani ovocným. Jsou ale i čaje na podporu imunity, kterými rozhodně nic nepokazíte když si denně šálek uvaříte. Leros je česká značka, která se nezabývá pouze výrobou čajů, ale také sirupů či kosmetiky. Dlouho byli na mém seznamu značek, které bych ráda vyzkoušela. Vybrala jsem si tedy čtyři čaje k vyzkoušení. Bylinkový detox, Cesty dýchací, Spánek a nervy a Imunita mají naprosto dokonalou bylinkovou chuť, navíc pomáhají přečkat zimu ve zdraví a pohodě. Za mě neprosto dokonalá volba a rozhodně si pořídím i další čaje. Věděli jste, že mají i několik variací čajů pro ty nejmenší? 

Co kromě léků nakupujete v lékárně?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Benu za produkty poskytnuté k recenzi

8 komentářů:

  1. Na Benu nakupuji docela často a hlavně jsou to samozřejmě léky a pak doplňky, jako kolagen nebo hořčík :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle čaje od Leros naprosto miluji! Přijdou mi velmi kvalitní a chuťově nemají chybu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, ta jejich chuť je dokonalá :)

      Vymazat
  3. Já v lékarně kupuju hlavně dopňky stravy (Biontin, vitamíny) a pak občas čaje. Kosmetiku skoro vůbec.
    Jinak fajn spolupráce - tu bych brala taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen občas, přece jen je v jiné cenové relaci :)

      Vymazat
  4. Když já jsem hrozná, ale v tomhle se hodně zanedbávám. Brala bych nějaké vitamíny a podobně, ale já prostě mám problém polykat léky, takže tomu se vyhýbám jak čert kříži :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkusit tekutou formu, doplňky stravy se teď dělají i v kapkách :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS