RENOVALITY || Doplňky stravy Ženská pohoda a Ženský prvek


Doplňky stravy jsem nikdy nijak extra nepoužívala. Sem tam něco na vlasy nebo magnesium. Nebylo to tak, že bych nic nechtěla brát, jen jsem do sebe nechtěla cpát chemii. Naštěstí Renovality přišli s přírodními doplňky stravy. Celkem jsem testovala tři doplňky a to Renohair Maximal (na který vyšla recenze nedávno a přečíst si ji můžete zde) a dále pak Ženskou pohodu a Ženský prvek, na které bude recenze dnes.


Mít klidný spánek, nebýt stále ve stresu a neštěkat po lidech, které mám ráda? Tyhle tři problémy jsem si přála odbourat už dlouho, ale teď jsem se konečně dočkala. Renovality vyvinuly doplněk stravy Ženská pohoda, právě pro nás ženy, které jsme občas nesnesitelné.
Ženská pohoda obsahuje 90 veganských tobolek a nejlepší je brát 2 tobolky večer nalačno. Jedna tobolka obsahuje meduňku, heřmánek, celer, vitamín B6, stearan hořečnatý a L-tryptofan. Moje okolí by Vám asi řeklo, že nešlo skoro ani poznat, že beru něco na "nervy", ale já se cítila o mnoho líp. Nezabývala jsem se úplnými prkotinami, které by mě normálně vyvedly z míry a to nejdůležitější - spánek! Já měla tak strašné problémy se spaním, že jsem se v noci několikrát vzbudila a jen tak přerovnávala peřiny a polštáře nebo se kolem čtvrté vzbudila a byla vyspaná. S tím je ale po těchto tobolkách konec. Večer lehnu a vzbudím se ráno krásně vyspaná, tohle už jsem opravdu dlouho nezažila! Rozhodně si budu pořizovat další balení, protože tohle mi za to opravdu stojí. A navíc cena je více než příznivá - 239,- Kč, doplněk Vám vydrží měsíc a půl a koupíte ho zde.



Nedostatkem železa a červených krvinek trpím od dětství. Už jako malá jsem chodila na různé injekce a brala pořád prášky. Bohužel ani to na dlouhou dobu nezabralo a já po každých krevních testech odcházela s další krabičkou prášků. Díky nedostatku červených krvinek nemůžu ani darovat krev, což mě hodně mrzí.
Vše se zlomilo letos na jaře, kdy jsem opět dostala prášky na železo. Během braní prášků mě ale začalo strašně bolet břicho, byla jsem permanentně nafouklá, trpěla jsem na křeče a nejhorší bylo to, že jsem byla "ucpaná" a nemohla chodit na záchod. Musela jsem tedy brát ještě projímadla. Naštěstí během těchto problémů Renovality přišli na trh s další novinkou Ženský prvek, která právě obsahuje železo a vitamín C. Než mi Ženský prvek přišel, konzultovala jsem jej s Renovality skrz vedlejší účinky, které mě doprovázely při klasických prášcích, ale Renovality se zaručilo, že u tohoto produktu to nehrozí.
Obsahuje 90 tobolek a užívá se jedna tobolka večer na lačno. Doplňování železa je vhodné v období menstruace, těhotenství a kojení, při dospívání, v pokročilém věku, při rekonvalescenci a v případě konzumace vegetariánské stravy. Balení Vám tedy vydrží na tři měsíce a lze jej užívat dlouhodobě. Musím říct, že od té doby co jej beru už nemám žádné zdravotní problémy, které jsem vypsala výše. Na záchod chodím normálně, netrpím křečemi a už žádné nafouklé břicho. Opravdu jsem nečekala, že bych mohla být až tolik spokojena, ale jsem A rozhodně to není kvůli spolupráci!
Ženský produkt neobsahuje kofein, lepek, konzervační látky, barviva ani cukr. Není vhodný pro děti do 3 let. Jak už jsem psala výše, tak jedno balení Vám vydrží tři měsíce, stojí 259,- Kč a můžete ho koupit zde.

Berete nějaké doplňky stravy? Co říkáte na tyto?
Mějte se krásně!
Petra


7 komentářů:

  1. Já zobu trojkombinaci vápník+hořčík+zinek (to je taková univerzální na vlasy, kosti a proti křečím), B komplex (trpím na afty) a občas Biotin na vlasy. Z tvého testování mne zaujal Ženská pohoda, zklidnění není naškodu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já brala Biosil, Renohair Maximal, tyto dva a magnesium :)

      Vymazat
  2. Já beru dlouhodobě hořčík, kolagen a občas céčko podle období. Je fajn, že doplňky fungují, což se teda nedá říct zdaleka o všech, ani o těch dražších :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano t máš pravdu, a jaký kolagen bereš? Dost nad ním uvažuji, skrz cvičení, protože mě docela bolí kolena :)

      Vymazat
  3. Také užívám hořčík, klasické "céčko" a Biosil. Každopádně jsem přemýšlela o něčem pořádném a tyhle doplňky vypadají hodně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, také velice ráda užívám céčko , protože mi ho doporučila doktorka, takže jsem teď v takové fázi testování. Určitě vám pod nějakým komentem dám vědět, jak jsem na tom :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já třeba osobně užívám docela dost hojně cbd kapsle a hodně mi to pomáhá... Nicméně jsem slyšela, že ten účinek může být hodně vysoce individuální a tak pak hlavně hodně sejde na tom, jak moc čemu kdo věří :) Tak se mějte krásně a přeji hezký zbytek úterního večera. Jana.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS