Penzion Starý Mlýn Jetřichovice

České Švýcarsko jsem měla na seznamu míst, kam bych ráda, hodně dloouho. Jedna to není místo, které bychom měli kousek od domova a taky to není na jednodenní výlet. V roce 2021 se to však stalo a já konečně toto nádherné místo navštívila! Dnes ale článek nebude o turistických místech, ale o ubytování, ve kterém jsme strávili tři noci a já bych Vám je moc ráda doporučila, protože jsme z něj byli naprosto unešení.

Hledání ubytování nemám úplně na dovolené ráda. Nebaví mě hledat na internetu, číst recenze, prohlížet fotky. Nicméně vždycky jsem to já, kdo ubytování vybírá, tak si aspoň mohu vybrat něco pěkného. Ceny v této turistické oblasti nejsou zrovna přívětivé a tak jsem z hledání byla lehce otrávená. Nakonec jsem narazila na Penzion Starý Mlýn v obci Jetřichovice, který měl na google suveréně nejvíc hodnocení a navíc byly v 90 % případech pozitivní.

Už při telefonické domluvě jsme si mohli vybrat, zda budeme chtít apartmán nebo pokoj, protože cena je u obou variant stejná. Majitel mi poslal na e-mail i jídelní menu na celý týden, abychom věděli co se bude podávat k večeři. Každý týden vaří to stejné a vy si nemůžete vybrat z ničeho dalšího. Musím ale říct, že to není žádné mínus, protože jsme snědli vše a vše bylo fakt moc dobrý. Pokud jste vegetarián, vegan či máte nějakou jinou dietu, stačí se s nimi domluvit dopředu a oni vám jídlo přizpůsobí. 

Starý Mlýn se nachází na okraji obce Jetřichovice u potoka Jetřichovická Bělá. Vybrat si můžete ze dvou budov, kdy každé apartmá či pokoj mají vlastní koupelnu, TV a wifi. Po příjezdu na místo, jsme byli překvapeni jak mladý pár majitelů nás přivítal. Oběma bylo maximálně 35 let a byli strašně příjemní. 



Byli jsme tedy ubytováni v apartmánu, který měl ložnici, obývák a koupelnu. Pokoj byl čistý, upravený, to stejné koupelna. Pokud nepotřebujete hotel s 5*, tohle bude plně dostačující. Jen bych teda snesla trochu větší sprchový kout, tenhle působil poněk ztísněně. Po ubytování jsme šli na první výlet a to do pohádkového Dolského mlýna, který je jen pár kilometrů od penzionu. 

Restaurace je pouze pro ubytované hosty, takže se nemusíte bát, že by tam bylo plno lidí. Majitelé tam zároveň dělají i kuchaře, číšníky, uklízí. Po večeři zde můžete ještě posedět, dát si pivko, dezert nebo něco malého k zakousnutí např. v podobě utopence. Na snídani jsou pak švédské stoly - studený bufet. Opět plně dostačující, své si najde každý. 

Parkování je před budovami a pouze pro ubytované hosty, takže nemusíte mít strach, že byste po Vašem příjezdu z výletu nezaparkovali. Pokud se z výletu vrátíte dřív, není problém si odchytnout majitele, kteří Vám načepují pivko, i když je restaurace zavřená. Super také byl přehled majitelů o tom, jak funguje dopravda na Pravčickou bránu, po jakých značkách jít, co je zrovna zavřené, jak dlouho nám výlet zabere. Dost jsme jejich vědomosti využili :)

Z pobytu zde jsme byli naprosto nadšení a doporučujeme kde můžeme. Až se opět do Českého Švýcarska vydáme, určitě se opět ubytujeme tady.

Více informacích najdete na oficiálních stránkách

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Myslím, že kolem tohoto penzionu jsme šli právě k Dolskému mlýnu a moc se mi líbil, ale byl myslím už zavřený (my jsme v Českosaském Švýcarsku byli úplně mimo sezónu - na začátku listopadu).
    A souhlasím, že Českosaské Švýcarsko je moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc pěkně to tam vypadá. Já v ČS Švýcarsku nebyla tak 22-23 let, hrůza jak to letí. Ráda bych někam jela, ale, ale a ještě jedno ale. Třeba není všem dnům konec. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Peti, nebudeš tomu věřit, ale Penzion jsme navštívili.... Často jezdíváme do ČSŠ, je to můj rodný kraj a pro mě stále jeden z nejkrásnějších

    OdpovědětVymazat
  4. Tam to vypadá útulně, České Švýcarsko je nádherné! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS