PLÁČ ZAVRŽENÝCH PŘEDKŮ - A.G. Slatter

 Autor: A.G. Slatter
Počet stran: 328
Rok vydání: 2022
Žánr: fantasy
Nakladatelství: Ocelot



Anotace
Před dávnými časy rodina Miren O'Malleyové prosperovala díky dohodě uzavřené s mořskými lidmi: ochrana jejich lodí výměnou za jedno dítě z každé generace. Rodina však mnoho let nebyla schopna svou část dohody dodržet a postupně upadala. Mirenina babička je pěvně rozhodnutá slávu rodiny obnovit i za cenu Mireniny svobody.

Okouzlující příběh o temných rodinných tajemstvích, magii a čarodějnicích, o mýtických a mořských bytostech, o silných ženách a o mužích, kteří se je snaží ovládnout. 


Z mého pohledu
První třetina knihy pro mě byla naprostým utrpením. Nemohla jsem se začíst a bála se, že knihu ani nedočtu. Ovšem po přečtení asi sto stránek příběh dostal jiný spád a kniha mě chytla. I tak se ale kniha čte strašně pomalu. Příběh je plný násilí, vražd, nestvůr, ale podle mě to fantasticky pasuje do děje. Jen je to občas trochu překombinované a člověk se začne ztrácet. Nejednou se mi stalo, že jsem si daný odstavec musela přečíst znovu. Samotný příběh je prokládán dalšími menšími příběhy, ovšem neřekla bych, že by se jednalo o nějaké zpestření. Sama hrdinka na mě působí až moc silně na to, že celých 18 let žila pod přísným dohledem prarodičů a najednou se rozhodne spasit svět. 

Nicméně chválím nápad na námět, ten mi přijde originální. Knihu hodnotím jako průměrnou, kdy čtenáře zajímá jak to celé dopadne, proto ho to nutí číst dál. Ovšem jak už jsem zmínila, kniha se čte velmi pomalu a občas jsem se ztrácela. 

Kniha je horkou novinkou a můžete si ji koupit na webu megaknihy.cz. Pokud je žánr fantasy Vaším oblíbeným, rozhodně mrkněte i na další knihy z této kategorie. Navíc je na knihu doprava zdarma!

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi

6 komentářů:

  1. Pomalejší děj knihy nevyhledávám, ale tahle mě docela zaujala, i když už jsem fantasy dlouho nečetla. Děkuji za tip. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Já fantasy v poslední době vůbec nevyhledávám, takže tento titul mne úplně nenalákal.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem úplně nadšená z knihy:)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS