AROME || Prosincové testování s Nivea

 Jak už jsem psala v jednom předchozím článku, v prosinci mi dorazily od Arome dva balíčky. V jednom se ukrývala sada od Rituals, na kterou si můžete přečíst recenzi tady. No a v druhém se ukrývala značka Nivea, o které bude článek dnes. Už je to tedy pěkně dávno, co jsem měla něco od Nivei. Je to značka známá a člověk si ji pamatuje asi hlavně díky ikonickému krému v modrém obalu. Nivea ale nabízí i jiné produkty co se týče pečující kosmetiky nebo dekorativky. Čím já určitě nepohrdnu jsou sprchové gely a tělová mléka, ty mám od značky nejraději.

Balíček obsahoval růžovou dárkovou taštičku a v ní tři produkty z řady Rose Vibes - sprchový gel, tělové mléko a antiperspirant. Z balíčku jsem měla velkou radost a co teprve z vůně, která je velmi jemná a příjemná. Na požkoce vydrží několik hodin a zamiluje si ji každý, kdo má ráda vůni růží. 

Tělové mléko Rose Touch je vhodné pro normální až suchou pokožku. Obsahuje arganový olej, díky kterému slibuje až 48 h hydrataci. Má poměrně tekutou konzistenci, ovšem velmi dobře se roztírá a rychle vsakuje. Nezanechává tedy mastný film a dobře hydratuje, bohužel ale ne 48 h.

Sprchový gel Rose obsahuje mandlový olej a má neutrální pH. Je bez mikroplastů a pokožku zanechává sametově hebkou, voňavou a vyživenou. Jako bonus nenarušuje přirozenou mikrobiální vrstvu pokožky.

Kuličkový antiperspirant Pearl&Beauty je spolehlivá ochrana proti pocení. Nezanechává stopy na oblečení a dobře funguje. Nicméně nemám v lásce kuličkové produkty, tak bych jej ocenila spíše ve spreji. 


Produkty byly v kosmetické taštičce, kterou ocení snad každá žena. V jednoduchosti je krása a spolehlivě se do ní vejde tolik produktů, kolik potřebuji v péči o pokožku. Za mě moc povedený balíček a hlavně ideální i jako dárek k narozeninám nebo jiné slavnosti.

Co naposled jste od Nivei zkoušeli Vy?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi


8 komentářů:

  1. Já sama Niveu moc nepoužívám, ani nevím proč, možná mám pocit, že je to značka spíše pro starší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já od Nivey používám nejvíc právě kuličkové antiperspiranty, jen výjimečně je prostřídám s jiným kouskem. Ale měla už jsem od nich i jiné kousky (tělové mléko, odličovač, krém...), ale zatím nic v této parfemaci.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Nivea je jedna z mých nejoblíbenějších značek, všechny produkty mi vždy vyhovovaly. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS