LÁSKA PODLE SHAKESPEARA Daniel&Aubrey - Georgina Guthrie

Autor: Georgina Guthrie
Počet stran: 464
Rok vydání: 2016
Žánr: román
Nakladatelství: Grada
 
 

Anotace
"Milovat, či nemilovat svou studentku, to je, oč tu běží..."
Aubrey Priceové začíná poslední semestr jejího bakalářského studia na torontské univerzitě. Aby si přivydělala, začne Aubrey pracovat v kanceláři děkana. Zdá se, že už brzy v poklidu dokončí svá studia Shakespearovských děl. Pak se ale na katedře objeví nový asistent Daniel a Aubrey se do něj zamiluje. Ani jemu není chytrá, vtipná a nezávislá dívka lhostejná. Ale je tu přísný zákaz vztahů mezi učitelem a studentkou na univerzitě, fakt, že je Daniel děkanovým synem, a také jeho temné tajemství z minulosti...


Z mého pohledu
Po téhle knize jsem sáhla hlavně díky názvu. Vybrala jsem si k Vánocům od babičky v knihkupectví Levné knihy. Knihu jsem přečetla jedním dechem za dva dny a za žádnou cenu jsem se od ní nemohla odtrhnout. Když jsem zrovna vařila a nemohla číst, byla jsem poměrně nervózní. Jedná se o slaďárnu, ale pane bože, to je naprosto boží kniha a příběh. Autorka si mě naprosto získala, protože kniha je ta strašně čtivá a stránky vám ubíhají mezi prsty. Příběh Aubrey a Daniela je velmi komplikovaný, a tak se můžeme těšit na vztahové komplikace. Kniha je rozdělená na tři větší části, kdy dvě jsou věnovány z pohledu Aubrey a jedna z pohledu Daniela. Dále je pak kniha rozdělena na kapitoly, kdy každá kapitola začíná vždy veršem ze Shakespearovských děl. 
Když jsem zjistila, že má kniha pokračování, hned jsem hledala na netu, kde by se daly knihy objednat. Při mé smůle se jedná o poněkud starý příběh, takže dostupnost tohoto příběhu takřka nulová. Nicméně druhý díl jsem si objednala opět z Levných knih a třetí díl jsem našla v bazaru na databazeknih.cz. Musím říct, že mě hodně dlouho žádný příběh takhle neuchvátil. Strašně lehce a moc jsme se vžila do hlavní hrdinky a celé její trable s láskou prožívala s ní. 

Pokud máte takový typ knížek rádi, rozhodně knihu doporučuji. Dlouho jsem se nemohla pustit do jiné knihy, jak ten příběh ve mě dlouho byl. Fakt mě to velmi pohltilo a já knihu i autorku mohu vynachválit do nebes. Jen ta obálka knihy mi přijde trošku strašidelná :D 

Jaká kniha za poslední dobu uchvátila Vás?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Já čtu spíš detektivky a thrillery, ale občas si k nějaké slaďárně pro změnu odskočím. Teď zrovna čtu Pláž v Chorvatsku. Z detektivek se mi líbily Chyť mne od L. Gardnerové a Propast od Bryndzy (ale na ty zas nejsi ty, jestli se nepletu).

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tip. Mám takové knihy ráda, když si chci odpočinout po něčem náročnějším.
    Já poslední dny trávila s thrillerem Její konec. Dnes se ho chystám dočíst. Musím říct, že se konce docela bojím - vůbec si netroufám odhadnout, jak kniha skončí. Každopádně mě čtení taky pohltilo. Skvělá kniha. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane jo, to zní napínavě. Já thrillery čtu jen výjimečně.

      Vymazat
  3. Moc zajímavá kniha, rozhodně mě zaujala, ráda bych po ní také mrkla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to snad hledat někde na bazaru, v prodeji už moc není.

      Vymazat
  4. Není to sice můj styl čtení a raději mám jiné žánry, ale vypadá moc hezky a Shakespeare je klasika - tahle literatura nikdy nevyjde z kurzu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ooo tak to zní jako taková ta klasická slaďárna, kterou jsem jako mladší milovala a kterou si nutně musím v létě přečíst jako oddechovku po vší ty literatuře ke státnicím. :D Díky za tip! Píšu si na seznam. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji pevné nervy, kniha pak bude sladká odměna! :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS