RENOVALITY || Hyaluronové sérum s vitamínem C a B3

 Pleťová séra jsou nedílnou součástí mé skincare rutiny a už si ani nedokážu představit, že bych žádné nepoužívala. Mým velkým favoritem se stalo hlavně to s kyselinou hyaluronovou. Celoročně používám sérum s touhle složkou a mé pleti velmi sedí. Snad jen v zimě tam mám vždy sérum se šípkovým olejem, který mé zašedlé pleti dodá barvičku. Už roky používám hyaluronové sérum od Renovality. Měla jsem i jiná séra, ale Renovality je osvědčená klasika, která navíc dlouho vydrží. V polovině loňského roku přišlo Renovality na trh s novým "háčkem", tentokrát obohaceným o vitamín C a B3.


Sérum s nízkomolekulární kyselinou hyaluronovou, vitamínem C a B3 dodá pleti dokonalou hydrataci, svěží vzhled a jas. Je vhodné pro všechny typy pleti a voní po citronové trávě, která Vás po ránu dokonale nastartuje. 

Niacinamid (B3( je složkou obnovující pokožku. Pozitivně působí na póry, aby nepůsobily rozšířeně, redukuje kožní maz, skvěle také působí na akné.
Vitamín C je velmi silný antioxidant, který pokožku chrání před znečištěným prostředím. Rozjasňuje pleť, pomáhá vypnout jemné vrásky, skvělý je také na pigmentové skrvny či kruhy pod očima. 


Nové háčko jsem si velmi oblíbila při ranním používání, kdy vůně citronové trávy mě pěkně nastartuje. Nelepí, rychle se vsakuje a já jej vklepávám prsty do pleti. To klasické "háčko" používám večer před spaním. Následně na sérum nanesu krém a už se líčím. Nemusíte mít však doma dvě hyaluronové séra, jako já, ale tohle používat jak ráno, tak večer. Skvělé je, že sérum je vhodné úplně pro všechny, i když s kyselinami v kosmetice nemáte žádné zkušenosti. Při každodením používání mi běžně vydrží tři měsíce a cenově vyjde také dobře.

Hyaluronové sérum s vitamínem C a B3 koupíte za 536,- Kč (50ml) zde

Používáte ve své péči séra? Pokud ano, tak jaká?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Renovality za produkty poskytnuté k recenzi

6 komentářů:

  1. Toto serum jsem zatím neměla možnost vyzkoušet a jiné produkty od této značky také ne, ale ráda se po ní mrknu a třeba něco také vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mohu Renovality jenom doporučit, jiné sérum nepoužívám :)

      Vymazat
  2. Na hyaluronová séra nedám dopustit. Momentálně používám od Q+A. Měla jsem i od Renovality, ale to klasické :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já aktuálně používám sérum od Isany (takže takové hodně obyčejné), předtím jsem měla od YR, které jsem dostala jako dárek k nákupu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že i Isana má dobré věci, i když cenově jsou dostupnější :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS