ZAHIR COSMETICS || Přírodní vlasová péče s arganovým olejem NEROLI

 Vlasová kosmetika to je něco, co jsem dříve nijak neřešila. Stačil mi klasický šampon z drogerky za pár kaček, k tomu nějaký sprej na rozčesání vlasů a byla jsem spoko. Moje vlasy a pokožka hlavy snesly vše a o složení kosmetiky jsem se nijak nezajímala. Ne, že by se u mě konala nějaká velká změna, ale něco se přece jen změnilo. Začala jsem preferovat produkty bez silikonů, parabenů a aby nebyly testovány na zvířatech. Pokud navíc jsou přírodní, je to rozhodně bonus navíc. Moje vlasová pokožka začala být citlivější, takže některé šampony mi způsobují značné problémy jako svědění či suchost kůže. 

Moje preference dokonale splňuje značka Zahir Cosmetics, od kterých jsem vyzkoušela šampon a kondicionér s arganovým olejem NEROLI. Značku jsem poprvé uviděla na e-shopu Na paloučku, odkud jsem si také vlasovku objednala, ale recenzi na další produkty jsem četla i u Páji na blogu. Tato česká značka si zakládá na vysoce kvalitních, čistě přírodních výrobcích bez zbytečné chemie, navíc šetrné k životnímu prostředí. Všichni dodavatelé surovin jsou držitelé označení ECOCERT. Kromě vlasové kosmetiky, nabízí Zahir také pleťové a tělové oleje, květové vody a další.


Jemný čistící šampon dokonale voní po pomerančových květech, jejichž vůně je velmi originální a specifická, v kosmetice poněkud ne často používaná. Obsahuje mycí přísady, díky kterým jsou vlasy jemné a hebké, navíc dokonale zbavené všech nečistot. Nečekejte extra pěnivost, pění jen tak, aby usnadnil umytí. Díky arganovému oleji jsou vlasy vyživené od kořínků a uzdravuje vlasy.

Arganový kondicionér pro nepoddajné vlasy voní skoro totožně jako šampon. Příznivě působí na vlasy, ale i na pokožku hlavy. Dokonale regeneruje vlasy, bojuje proti vypadávání, suchosti a lámání vlasů. Vlasům dodává lesk, pružnost a poradí si i s krepatěním.


Tahle dvojka si hravě poradila s mou suchou vlasovou pokožkou, se kterou jsem bojovala dlouho. Aplikaci Vám usnadní pumpička, teda pokud jej budete používat jen doma a nebude je brát sebou na cesty. to už je pak aplikátor docela nepraktický, protože abyste šampon či kondicionér zavřeli, musíte pumpičku zmáčknout. No a pokud si zrovna nemyjete vlasy, tak je to zbytečné plýtvání produktem. Další mínus pumpičky je takové, že když už jste na dně, je nemožné všechen produkt dostat pomocí pumpičky ven. To už jsem pak jednoduše balení obrátila vzhůru nohama a pumpičku vůbe nepoužívala.

Z vlasové péče od Zahir jsem ale jinak nadšena, jen bych tedy volila jiný způsob aplikace. Šampon i kondicionér mi neskutečně sedly a rozhodně si je pořídím znovu! Navíc nejsou ani nijak drahé, šampon koupíte za 134,- Kč a kondicionér za 146,- Kč, což je na přírodní kosmetiku velmi krásná cena.

Produkty Zahir koupíte na oficiálních stránkách nebo na e-shopu Na paloučku

Znáte značku Zahir? Zkoušeli jste něco?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Prima recenze. U tebe si vždycky v kosmetice rozšířím obzory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, třeba tě něco naláká ke koupi :)

      Vymazat
  2. Zaujaly mě oba dva produkty, jelikož já mám vlasy v šíleném stavu, hlavně ohledně rozčesávání :/ A vyzkoušela jsem toho opravdu hodně a stále nic moc. Teď tedy používám dražší produkty a vlasy jsou zdravější, ale to rozčesávání pořád není ono :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na rozčesávání jsem dříve používala spreje, ale teď je rozčesávám pouze prsty při mytí :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS