Spotřebováno: Červen 2022

Třetí měsíc v řadě, kdy Vám mohu nabídnout bohatou spotřebu produktů. Na dno jsem se podívala hned jedenácti kouskům plnohodnotného balení, pěti jednorázovým a dvoum vzorečkům. Tak nějak jsem tušila, že červnová spotřeba bude bohatá, hlavně tedy na péči o tělo a koupel. S produkty do koupele jsem hodně pohnula a nemám tak aspoň velké zásoby jako na začátku roku. 

Mám tu i další vlasovku, kterou už v zásobách takřka vůbec nemám, snad jen jeden šampon a jeden kondicionér. Další dva jsou sice na poličce v koupelně, ale i těm se brzy podívám na dno. Dost také zpracovávám sprchové gely a tělová mléka, která mají 400 ml balení a v zásobě jich je ještě několik.



1. Krém na ruce Indulona aloe vera - nejlepší z krémů na ruce, jaký jsem kdy měla. Skvělá hydratace, rychle se vsakoval, žádný mastný film a úžasná vůně. (recenze)

2. Sprchový gel Dicora zelený čaj - sprcháče téhle značky miluju. Dlouho vydrží, jsou veganské, skvěle voní a jsou bez parabenů. (recenze)

3. Fresh Deodorant Sebamed - tohle je klasika, kterou používám už několik. Stále se k nim vracím, protože lepší deodorant jsem ještě neměla. (recenze)

4. Tělové mléko Nivea Rose Touch - tohle bylo úžasné mlíčko. Dobře se roztíralo, hydratovalo, nezanechávalo mastný film, vyživilo a skvěle vonělo. (recenze)


5. Šampon na vlasy Tomas Arsov zelený čaj - fantastická vůně, vyživuje a usnadňuje rozčesávání. Navíc vlasy nejsou rozlítané. Rozhodně v budoucnu pořídím znovu! (recenze)

6. Kondicionér Tomas Arsov zelený čaj - taky fantastická vůně, regeneruje, vyživuje a chrání poškozenou pokožku. Rozhodně pořídím znovu! (recenze)

7. Keratinová voda na vlasy Tomas Arsov - dodávala vlasům lesk a měla moc zajímavou vůni. Nic však, co bych musela mít nutně znovu. (recenze)


8. Paletka na obočí Essence - tahle už se tuším neprodává, nicméně byla moc fajn. Využila jsem vše kromě vosku a rozhodně bych si ji pořídila znovu. Barvy vhodné pro všechny typy a vydržely i dvanáct hodin.

9. Pleťový olej s retinolem Renovality - tohle tu také vidíte opakovaně. Používám každý večer. Bojuje proti akné, zpevňuje a projasňuje pleť, zjemňuje vrásky a další.. :) (recenze)

10. Hyaluronové sérum Renovality - tohle používám od doby, co jsem Renovality objevila. Kupuji opakovaně, jiné sérum takřka vůbec nepoužívám. Zadržuje vlhkost v pleti, regeneruje, vyplňuje vrásky. (recenze)

11. Detoxikační micelární gel Yves Rocher Elixir Jeunesse - dobře dočistil, skvělá vzpruha po ránu, pěkně voněl, nevysušoval. Škoda, že už se nevyrábí. (recenze)


12. Hraběnčina koupelová sůl Kosmetika Moje - byl to dárek, ale moc roztomilý. Sůl jemně voněla po růžích, obsahovala sušené plátky. Neurazí, ale ani nenadchne. (recenze)

13. Koupelová bomba Lush Dirty - úžasná, modrozelená barva. Krásná vůně, pokožku nevysušuje a koupel s ní si užije každý! (recenze

14. Koupelová bomba Lush Dragons Egg - pomalu šuměla, pokožku těla hydratovala a provoněla koupelnu. (recenze)  

15. Koueplová pěna Lush Creamy Candy - tahle pěna byla opravdu krémová. Designově krásná, skvělá vůně a bohatá pěna! (recenze

16. Koupelová pěna Lush Unicorn Horn - originální, vesele barevná a tááák jemná k pokožce, opět skvělá vůně. (recenze)

17. Koupelová pěna Lush A French Kiss - stejně jako předchozí pěny, byla i tahle jednoduše skvělá! (recenze)

18. Tělový peeling Lush orange (vzoreček) - akorát tak hrubý, dobře pokožku obrousil a zbavil nečistot. Vzoreček vydržel asi na tři použití.

19. Čistící roláda Lush (vzoreček) - na každodenní čištění by asi nebyla, na můj vkus to byl hrubší peeling. Nicméně pleť nevysušila a zbavila šupinek. 

Tak jsme na konci červnové spotřeby, chtěli byste něco z uvedeného vyzkoušet?

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Super spotřeba, hlavně ty produkty do vany, na tu ted vůbec nemám čas, tak nemizí nic.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma jsem pohla neskutečně a mám z toho radost, protože zásob je stále hodně.

      Vymazat
  2. Od Sebamedu mám teď ten nový deodorant a je také moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem si taky pořídila, ale ještě nezkoušela.

      Vymazat
  3. Nemám z tvé spotřeby vyzkoušeno nic, lákají mne šampon a kondicioner T. Arsow a pak produkty Renovality (když o nich pořád básníš ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasovku od T. Arsow si teď u nás pořídili snad všichni, jak jsem o ní básnila :D
      A Renovality je láska, taky jejich produkty u nás nepoužívá kde kdo.

      Vymazat
  4. Lush bomby jsou super, dlouho, opravdu dlouho jsem žádnou neměla. Měla bych to napravit. ☺♥ Aloe Vera Indulona může být vážně prima na léto a na Sebe Med mám dobré zkušenosti. Krásný den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je zkoušela prvně a byla jsem moc spoko, až tedy na vyšší pořizovací cenu :/

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS