New In: Červen 2022

 Po bohatých předchozích měsících přicházím skromněji. V červnu jsem si toho moc nekoupila, snad jen basic trička, které jsem jakou dobu sháněla. Mám tu však tři kosmetické PR balíčky, ze kterých jsem naprosto nadšena. Jsem i na jednu stranu ráda, že novinky jsou skromnější, protože je jednak článek kratší a jedna se mi neplní zásoby. Nicméně budu ráda, když mi dáte vědět jaká novinka Vás zaujala nejvíce a jaké vůně v létě preferujete v kosmetice.


Oslovila mě značka Lirene, zda bych nechtěla vyzkoušet jejich letní novinky. Lirene mám ráda, stojí málo peněz a produkty jsou fajn. Sprchové gely úžasně voní, ale více mě to táhne k mangu s pomerančem. Má svěží vůni a na léto se podle mě hodí více. Koupíte v DM nebo na kupkosmetiku.cz



Tradičně tu mám Arome, ale tentokrát jsem lehce zklamaná. Intim gel Sebamed znám a vím, že už ho Arome v minulosti poslali, takže mě trochu mrzí, že se produkt opakuje. Nicméně tohle jsou moje nej intim gely, takže jsem ráda, že mám do zásoby. Oční linky Essence bohužel nepoužívám, takže nevyužiji.


Basic trička, která jsem po dlouhém hledání nakonec našla na Zalando. Mám ráda hodně upnutá a bavlněná a to bylo skoro nemožné sehnat. Nakonec jsem koupila v balení po 2 ks (dlouhé i krátké) i za přijatelné ceny. 


Třetí PR balíček a zároveň poslední novinka je nová řada Clear&Happy od Manufaktury. Manufaktura mě oslovila, zda bych jejich novou řadu chtěla zkusit a já byla nadšena. Manufaktura je česká přírodní kosmetika a já jejich produkty moc ráda používám. V balíčku na mě čekali čtyři produkty a vy je nyní můžet koupit výhodně v akci 3+1 zdarma!

Co Vás nejvíce zaujalo?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Moc pěkné PR balíčky, hlavně Linere (gely vypadají úžasně a mne oslovily obě vůně - jak malina s levandulí, tak mango s pomerančem) i Manufaktura. A nakonec i ten Sebamed se hodí :)
    Hezký červenec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát se vše povedlo, sprchové gely jsou naprosto fantastické!

      Vymazat
  2. Tentokrát teda opravdu skromné, ale občas to je třeba :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Manufaktura má krásné balíčky často je u blogerek vídám, musím říct že jejich ráda Louka má nádherné obaly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Louka má i nádhernou vůni! Měla jsem sprchový gel a voněl úžasně.

      Vymazat
  4. Produkty od Manufaktury se mi líbí, ráda i chodím do jejich obchůdků, jen jsem tam vždycky kupovala produkty pro někoho jiného než pro sebe :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v jejich obchodě byla jen jednou, protože je mám daleko. Bylo to ale nádherný!

      Vymazat
  5. Manufaktura má skvělé produkty, budu muset už konečně něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla zatím jen pár produktů, ale všechny byly skvělé!

      Vymazat
  6. Ten mangový sprchový gel musí nádherně vonět, hned bych po něm sáhla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní fakt dokonale, hrozně jsem si ho teď v létě oblíbila :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS