ASTRID || Nová řada na opalování Sun ECO CARE

 Léto v plném proudu a tak doufám, že už máte obstaranou nějakou péči na/po opalování. To je totiž extrémně důležité a nemusíte být zrovna u moře. Já se přiznám, já opalovací přípravky vždycky flákala. Jednak se moc nespaluji, jdu takřka hned do hněda, ovšem jeden rok jsem se taky spálila moc, kdy jsem nemohla mít na sobě ani oblečení. Od té doby se přímému slunci vyhýbám, netrávím na něm dlouhou dobu nebo se namažu. Co se ale týče obličeje, tak ten jsem přestala flákat až tento rok a to je díky spolupráci s Astrid, od nichž jsem dostala novou řadu na opalování Sun Eco Care. 

Hned jak na jaře vysvitlo sluníčko byla jsem plná energie. Bohužel teď jak teploty přesahují hranici 30°C už energií úplně nesrším. Nicméně mimo energie, sluníčko dodává také vitamín D, ovšem před prímým sluncem je potřeba se chránit právě opalovacími přípravky. Máme hned několik typů záření, před kterými je potřeba se chránit. UVA záření způsobuje předčasné stárnutí pokožky, tvorbu vrásek a linek, snižuje imunitu. Pokud si pokožku spálíte, na vině je UVB záření, které způsobuje dehydrataci, hluboké vrásky a poškozuje DNA. Infračervené záření přináší pocit tepla, má vliv na úbytek kolagenu. Viditelné světlo pak způsobuje hyperpigmentaci a nejednotný odstín pokožky. 


Astrid nemyslí jen na naše zdraví, ale také na životní prostředí. Obsažené UV filtry jsou ohleduplné k mořskému i suchozemskému životu a šetrné k lidskému zdraví. Složení pečuje o ekosystém oceánů, neobsahuje UV filtry oktinoxát, oxybenzon a oktokrylen. 
Řada má také hypoalergenní složení vhodné pro citlivou pokožku. Obsal je 100 % recyklovatelný, tuby jsou vyrobené ze 70 % z recyklovaného materálu. Všechny produkty jsou voděodolné, rychle se vstřebávají a nezanechávají bílý film, navíc jsou vhodné pro vegany. V nabídce najdete tři produkty - hydratační pleťový krém  OF 30, hydratační mléko na opalování OF 30 a dětské hydratační mléko na opalování OF 30.


Z celé řady jsem si nejvíce oblíbila pleťový krém. Krásně voní, dobře se roztírá, rychle se vsakuje, nedělá bílé stopy a nezanechává mastný film. Je lehoučký, hydratační a jeho používání jsem si moc oblíbila. Rozhodně si jej příští léto pořídím znovu.
Hydratační mléko pro dospělé i pro děti je také moc fajn. Stejně jako pleťový krém má totožnou vůni, rychle se vsakuje, dobře se roztírá a nezanechává mastný film. Ochrání i tu nejcitlivější pokožku i přes to, že během dne jej na sobě necítíte. Astrid nabízí za mě ty nejlepší přípravky na opalování a doporučuji vyzkoušet i jejich hydrtační mléka ve spreji. 


Používáte produkty na/po opalování? Jakou značku preferujete?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji firmě Astrid za produkty poskytnuté k recenzi

9 komentářů:

  1. Tuhle řadu jsem ještě neviděla. Já se sluníčku vyhýbám, ale krém na opalování se snažím používat i tak (i když třeba letos na dovolené jsem zapomněla, protože byl větřík, takže žádné horko, a obličej jsem i "připálila"). Teď potřebuju ale nějaké mléko po opalování a jak se dívám, tak v této řadě není...
    A jinak se mi líbí, jak jsi to nafotila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy počasí pěkně klame. Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  2. Tuhle řadu jsem taky ještě neviděla, ale kdybych ji našla v obchodě, klidně bych si z ní něco koupila :) Já používám pravidelně SPF na obličej od La Roche-Posay, pak máme i mléko na opalování od Astridu, ale to používáme jen výjimečně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na SPF od La Roche-Posay jsem slyšela jen samou chválu. A tuhle řadu doporučuji vyzkoušet :)

      Vymazat
  3. Už jsem tuto řadu zaregistrovala a značka Astrid je mi sympatická, takže až spotřebuji své současné SPF produkty, tak zauvažuji o koupi tohoto krému. Naučila jsem se ochranné produkty před sluncem používat už skoro denně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle krém je vážně super, dosst jsem si jej oblíbila!

      Vymazat
  4. Tahle nová řada se mi neskutečně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasná řada, používám ji teď nejčastěji :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS