ANO!

 Krásný prázdninový den! Po dlouhé době se ozývám s osobnějším článkem a musím říct, že se mi píše skvěle. Snad se mi podaří tento typ článku zařadit více. Sama ráda čtu o tom, co jiné blogerky běžně přes den dělají, jaký měly víkend nebo co je u nich nového. Dnes bych Vám ale ráda řekla jednu novinku, která už není úplně novinkou, nicméně na instagramu jsem ji odtajnila teprve nedávno. Ti, kteří mě sledují i na instagramu, tak už tuší. Vás, kteří mě nesledujete, nebudu dlouho napínat. Řekla jsem ANO a budu se vdávat! V únoru mě můj přítel po více jak šesti letech vztahu požádal o ruku a já souhlasila. Vzhledem k uričtým okolnostím jsme se rozhodli vzít se ještě tenhle rok a přípravy jsou tak v plném proudu. 

Člověk by netušil co všechno je potřeba na svatbu zařídit a kolik to bude stát peněz. Nebudeme mít zrovna malou svatbu, ale hostinu máme pojatou formou rautu. Chci to udělat v uvolněné atmosféře, a aby si náš den užili všichni. Zařídila jsem sladký bar, nějaký catering, domácí burgery. Většinu věcí si budeme dělat sami nebo s pomocí kamarádů, ale i tak je moje největší noční můra výzdoba a zasedací pořádek. Šaty jsem si nechala ušít od švadleny, protože i tak mě to vyjde levněji než si šaty půjčit. Vše bude v přírodním a jednoduchém stylu a na výsledek se strašně těším! Na přípravy už máme jen asi tři měsíce, utíká to opravdu rychle. Kdybyste měli k tématu nějaké otázky neváhejte se zeptat, ráda odpovím!

Mějte se krásně!
Petra

11 komentářů:

  1. Peti, ještě jednou moc gratuluji a přeji, ať se svatba vydaří :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, moc gratuluji a přeji vám, ať svatba vyjde podle našich představ. 🙂
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju a držím palce, ať nejen svatba, ale i manželství vyjde podle vašich představ.
    Mne čeká svatba asi příští rok - jen v jiné roli. Teď nedávno nám řekl syn, že požádal o ruku svou přítelkyni. Takže mne čeká role matky, co povede ženicha k "oltáři"

    OdpovědětVymazat
  4. Všem Vám moc děkuji za gratulace!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji a ať se váš den vydaří podle představ :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow gratuluji :) Koukám, že jsi mladší než já... vždycky obdivuji mladší lidi, když se odhodlají k takovému kroku. Snad vám to štěstí vydrží. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS