PURITY VISION || Levandulový a měsíčkový olej

Značku Purity Vision už jste na mém blogu mohli zaznamenat. Svoji pozornost upoutá hlavně díky nádherným obalům, které jsou vymazlené k dokonalosti. Zkoušela jsem jejich legendární květové vody, o kterých si můžete přečíst tady. Dnes se podíváme na dva oleje - levandulový a měsíčkový, které mě zaujaly nejvíce. Oba dva jsem zakoupila na e-shopu Na paloučku, kde jsou k sehnání i jiné přírodní české a slovenské značky. 

 
Levanduli v kosmetice naprosto miluju, a nejen tam. Doma mám levanduli nasušenou, zasázenou na zahradě, no prostě všude. Proto když si něco vybírám, sahám v první řadě hlavně po ní. S měsíčkem zkušenost v kosmetice žádnou nemám, nebo možná minimální a tak jsem se rozhodla vyzkoušet právě olej. 

Už na první pohled si můžete všimnout průhledného skleněného obalu, ve kterém se nachází přímo daná bylina. To mi přijde velmi originální a na místě. Pro praktickou aplikaci pak uvítáte pumpičku. Oba oleje jsou v objemu 100 ml a dají se využít jak na tělo, tak pleť či do koupele nebo do vlasů. Zkoušela jsem se s nimi i odličovat, ale to doporučuji oleje přímo určené na odlíčení. 


Levandulový olej velmi intenzivně voní a kromě levandule, obsahuje také slunečnicový, jojobový a arganový olej. Je vhodný hlavně v péči o problematickou pokožku, kdy účině bojuje proti ekzémům. Můžete jej použít i na miminka, kdy je skvělým pomocníkem při přebalování. Já jej používala hlavně po koupeli na celé tělo a to teda bylo něco. Pokožka není vyloženě mastná, ale cítíte, že jste promazaný. Na pleti byl také fajn, zvlášť večer jsem krásně usínala, protože levandule má uklidňující účinky. 

Měsíčkový olej je také vhodné i pro ty nejmenší. Má jemnou a příjemnou vůni. Vhodný je na těhotenské bříško, do koupele, na roztřepené konečky, vlasům dodá lesk a dobře hydratuje pokožku těla. Zamilovala jsem si ho hlavně po koupeli, kdy stejně jako levandulový není vyloženě mastný. 

Zkoušeli jste něco od Purity Vision?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Tyto jsem nezkoušela, ale jsou lákavé. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Purity toho mám vyzkoušeného celkem dost, tyto oleje ale ne, teď momentálně oleje moc nepoužívám, každopádně levandulový by byl jasná volba - taky miluju levanduli.

    OdpovědětVymazat
  3. Já oleje nepoužívám, ale něco od této značky bych klidně vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS