ODLIČOVAČE OČÍ || Alverde, Soaphoria, Nobilis Tilia, Saloos

Odličovače očí jsou mojí nutností co se čištění pleti týče. Za svůj život jsem jich vyzkoušela opravdu několik a k některým se vracím opakovaně. Doporučit mohu Renovality, Saloos, Avene. Jelikož ale také ráda zkouším nové a nové věci, dnes tu pro Vás mám pár odličovačů, které jsem vyzkoušela za poslední rok.  

Alverde je značka, od které jsem moc produktů neměla, ale nijak mě to ani nemrzí. Jediné co bych ráda vyzkoušela jsou rtěnky, ale jinak mě tahle značka přijde jako propadák. A dnes Vám představím produkt, který jednoznačně propadák je.
Dvoufázový odličovač je jedna velká katastrofa. V první v řadě obsahuje alkohol. V druhé vůbec nic neodlíčí, ani obyčejnou drogerkovou řasenku a člověk musí dočisťovat i oči. O rtěnkách raději nemluvě. Navíc oční okolí strašně, ale strašně dře, takže si vůbec nedovedu představit používat na citlivou pleť, navíc neskutečně v očích pálí. Já jej sice spotřebovala celý, ale jen proto, že nerada vyhazuji nespotřebovanou celou kosmetiku. Tomuhle produktu se doporučuji obloukem vyhnout.



Tento odličovač jsem dostala jako dárek k nákupu. Jedná se o miniaturu limitky kolekce Remove me! od značky Soaphoria. Jedná se o hydrofilní odličovací olej, který je velmi šetrný a odlíčení s ním jde jedna báseň. Nemusíte tedy pleť nijak dřít. Poradí si s řasenkou i rtěnkou, čistí zanesené póry, rozjasňuje pleť a jeho vůně je boží. Škoda jen, že se jedná o malé balení. Brala bych ho klidně i ve velkém!



Od značky Nobilis Tilia jsem toho zatím moc neměla, proto jsem hned využila příležitosti pořídit si odličovací olej, který mi zrovna došel. Jedná se o neutrální odličovací olej, který je bez parfemace a vhodný pro všechny typy pleti. Je vhodný na čištění pleti, odličování očí, mytí celého těla či masážím. Je to tedy všestranný pomocník a na cestách Vám nahradí několik produktů a zároveň ušetří místo. Já si ho oblíbila právě na odličování. Stačí nanést pár kapek na navlhčený tamponek a o všechnu nečistotu se pak postará právě olej.  


Hydrofilní odličovače od Saloos zkrátka miluju. V minulosti už jste tu mohli číst o granátovém jablku, teď se podíváme na vůni Levandule, kterou jsem viděla u Andrejky na instagramu. Olej nanáším na navlhčený tamponek, kdy se změní v jemnou emulzi a odličování je pak velmi snadné. Vůně levandule Vás příjemně uklidní a hodí do pohody. V očích vůbec neštípe a nezanechává mastný film. Jediné jeho mínus vidím v tom, že balení 50 ml velmi rychle ubývá. Nicméně seženete jej i ve větším balení a v různých vůní. Pokud by někomu neseděla právě levandule, můžete mrknout po neutrálním oleji.

Zkoušeli jste některý? Jaký zrovna používáte Vy?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Petro, zajímavá recenze. Mně přestaly vyhovovat dvoufázové odličováky s olejem - měla jsem pocit, že mě po nich bolí oči. Čistě olejové jsem nezkoušela. Držím se teď odličovačů bez olejové složky. Od Alverde jsem kdysi měla tužku a oči a ta byla taky docela propadák.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, mě vyhovují naštěstí všechny varianty :)

      Vymazat
  2. Pěkná recenze, nezkoušela jsem žádný :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péto, o tom Alverde odličováku jsem to tuším již četla, že nestojí vůbec za to, ba naopak, takže děkuji za potvrzení. : )
    Pěknou neděli přeji!!
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS