Zdravotní kosmetika SEBAMED

Krásný den.
V dnešním článku bych Vám ráda představila produkty a celkově značku Sebamed
Na Sebamed jsem narazila díky beautyboxu, ve kterém se nacházel deodorant a tělové mléko. Momentálně mám doma jejich produktů víc a všechny už je mám vyzkoušené natolik (některé už i spotřebované), abych Vám je mohla zrecenzovat. 

Značku Sebamed založil roku 1983 doktor Mauer. Tato značka má pH 5,5 , tedy stejně jako naše pokožka, takže naše tělo nevysušuje a je naprosto vhodná i pro sušenky a citlivky. V současné době se jejich produkty prodávají až do 60 zemí po celém světě. 
Mě zaujala díky specifickým vůním. Parfemace výrobků je pro mě velice netradiční a u některých jsem byla na pochybách, zda mi vůbec voní nebo smrdí.



(50 ml, 99 Kč)
Deo Roll-on byl v jednom z beauty boxů. Bohužel opět dlouho čekal na vyzkoušení. Prostě mám ráda deodoranty ve spreji a ne ty tuhé nebo kuličkové. Když pominu kuličkovou aplikaci a bílou hmotu, která se v deodorantu nacházela, byl to opravdu fajn deodorant. Fungoval tak jak měl, působil jako balzám. Pěkně voněl a po holení neštípal. Aplikovala jsem ho sice několikrát denně, ale zápachu zamezil dokonale. Byl by to opravdu fajn deodorant ale ta aplikace mi ho úplně znechutila. Snad mě chápete, je to jen kvůli té aplikaci.




(75 ml, 199,- Kč)
Deo Spray Blossom byl pro mě taky tak trochu novinkou. Poprvé jsem se setkala s deodorantem, který měl aplikátor jako "stříkátko" u parfémů. Snad mě chápete co myslím. Má jemnou vůni květin, skoro až neutrální. Díky tomu aplikátoru pokožku i skvěle osvěží a ochrání ji po celý den. Musím říct, že na to, že ho mám chvíli, tak jsem si ho velice rychle oblíbila. Taky neobsahuje hliníkové soli, barviva a konzervanty, takže opět ještě vhodnější pro Vaši pokožku. 
Sice je teda trochu dražší oproti ostatním deodorantům, ale rozhodně ta kvalita tam je! Bohužel štípe čerstvě oholenou pokožku, takže to je takové jediné mínus.


(200 ml, 125 Kč)
Tělové mléko bylo úplně první produkt této značky, který se mi dostal do ruk. Obsahoval ho beautybox, který pravidelně odebírám. Musím říct, že tělových mlék na mým těle opravdu prošlo hodně. Tohle neobsahuje barviva, ale obsahuje výtažek z heřmánku a alantoin. 
Na můj vkus funguje jako sprchový gel. Nanesete na pokožku, rozetřete a ono jakoby "napění". Nevytvoří pěnu, ale i malé množství mléka promaže docela velkou plochu. Rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty. Má velice příjemnou jemnou vůni. Po holení lehce štípe, ale to je takový detail. 


(200 ml, 159 Kč)
Co se týče intimní hygieny, tak jsem velice vybíravá v produktech na intimní partie. Velmi často trpím záněty, tudíž se svému tělu snažím dopřávat to nejlepší.
Do této značky jsem vkládala veliké naděje, tudíž jsem ji svěřila i citlivá místa. A udělala jsem dobře. 
Jedná se o gel tužší konzistence, kterého stačí opravdu malé množství, aby vytvořilo jemnou pěnu. Gel má antibakteriální účinky, tudíž pro moje tělo absolutně vhodný. Pokožka po něm není podrážděná, nesvědí. Má pH 3,8, které je vhodné pro přirozenou rovnováhu mikroflóry. 
No je to parťák pro všechny ženy a já ho doporučuji všemi deseti.

(200 ml, 125 Kč)
Na tento sprchový olej jsem se velice těšila. Vždy jsem používala jen sprchové gely, proto jsem byla strašně zvědavá, co to bude za zázrak. Co jsem vlastně od sprchového oleje očekávala? No to, že mi promaže tělo a já už se pak nebudu muset ničím mazat. Jeho bohatá jantarová emulze složená z velkého množství zvláčňujících lipidů obsahuje avokádový olej a lecitin. Je bez konzervantů a barviv.
Hned na úvod mě překvapila vůně. Nedovedu říct, jestli olej voní nebo ne. Není to nic příjemného, ale nepříjemného taky ne. Vůně je prostě taková nijaká. Dále mě překvapila barva, která je žlutá stejně jako klasický olej na smažení. Textura byla tekutá, na mě až moc. Když se rozmazal po pokožce, tak působil jako hromada krému na těle. Následně na pokožce vytvořil něco jako "vosk", nebo něco takového, přesněji nevím jak to popsat. 
Každopádně kůže po něm je lehce hydratovaná, ale nic extra to není. Myslím, že sušenky by se měly po použití sprchového oleje namazat. 

(150 ml, 149 Kč)
Na hlubokočistící vodu jsem se opravdu těšila, ovšem po otevření a přičichnutí jsem málem omdlela. Parfemace je strašně silná, voda smrdí jako odlakovač, něco jako čpavek. Takže z prvního dojmu jsem byla opravdu zklamaná a opravdu zvažovala, jestli ji začnu používat nebo ne. 
V první fázi odlíčení vždy beru odličovač a potom pleť dočišťuji micelárkou a nakonec použiji čistící gel. Ovšem tady to znamenalo nějakou dobu nedýchat a na nějakou chvíli nevidíte, protože jakmile si touhle vodou čistíte oči nebo jen oční okolí, tak Vám následně z toho štípání nejdou otevřít oči. To stejné je u rtů. Pokud je máte popraskané, tak se jim určitě zdaleka vyhněte, jinak nepomůže ani okamžitý zásah balzámu na rty. 
Co se týče samotného čištění, tak pleť vyčistí dokonale. Nikdy předtím jsem tamponek neměla tak špinavý, takže čistí opravdu skvěle. Ovšem za tu cenu, že nebudete při čištění dýchat. 
Na pleti je mi celkem nepříjemný, takže po jeho aplikaci pleť okamžitě umývám vodou. 
Tenhle produkt se Sebamed moc nepovedl, sice jeho hlavní cíl splňuje, ale myslím, že ty okolnosti lidi hodně odradí. Já už si ho znovu nepořídím. 

(150 ml, 225 Kč)
Ovšem tento pleťový scrub je naprostá paráda a pořídila bych si ho znovu. Jeho malé částečky krásně pleť masírují a čistí nedokonalosti. Já ho používám každé ráno, když mám teda zrovna čas a nevstávám do práce. Navíc pleť zbavuje přebytečného mazu, redukuje černé tečky. Po použití je pokožka hladká jako dětská prdelka a pleť vypadá svěží. Parfemace není nijak výrazná, takže naprostá spokojenost. 
Stačí ho opravdu málo, přidáte trošku vody a následně rozetřete na pleti. S troškou vody se bude roztírat jedna báseň!

(200 ml, 169 Kč)
Kondicionéry moc nepoužívám, ale když už jsem chtěla vyzkoušet produkty od Sebamed, tak jsem si ho pořídil taky (šampon Sebamed jsem si koupit zapomněla). Dlouho čekal na vyzkoušení, protože v tu dobu jsem měla kondicionér od Dove a nemám ráda, když mám rozdělaných více produktů najednou. 
Vždy když produkt otevřu, tak k němu nejprve čuchám jak voní. U tohoto produktu mě vůně překvapila. Přirovnala bych ji k nějakému čistícímu prostředku, ovšem není nijak hrozná a já ji snesu. Přece jen na vlasy používám mnoho přípravků, které tuhle parfemaci přebijí. 
Jedná se o repair, tudíž napomáhá obnově zničených vlasů. Vlasy dostávaí přirozený lesk a hebkost, která je naprosto dokonalá! Měl by napomáhat i objemu, ale to nějak nepociťuji protože objem moje vlasy mají už od narození. Vlasy jsou po něm snadno rozčesatelné a usnadňuje jejich styling. 

(4,7 g, 69 Kč)
Balzám na rty SPF 30 jsem musela prostě vyzkoušet, protože rty mám popraskané pořád. Má neutrální parfemaci, což mám na balzámech nejraději. Heřmánek a vitamín E zjemňují suché a popraskané rty a chrání rty před vznikem oparů. Na opary naštěstí netrpím, ale kdo ano, tak je tento balzám přesně pro něj. Rty dokonale ochrání před slunečním zářením, to mám sama otestované, protože sluníčko mi rty vždy neskutečně poškodí, až mám jakoby modřiny. Tento balzám prasklinky ve rtech pěkně vyplní a rty sjednotí, takže jsou pak úžasně hebké. Za mě naprostá spokojenost!

Tak to by bylo vše co se této značky týče. Rozhodně si některé produkty určitě zakoupím znovu, hlavně Fresh Deodorant, intimní mycí emulzi, scrub a balzám na rty. Tyto produkty pro mě totiž byly nejlepší. Ty ostatní jsem velice ráda vyzkoušela.
Určitě od této značky nemám vyzkoušené vše, tak až budu mít zase zkoušecí náladu, tak rozhodně si pořídím i ten zbytek.

Všechny produkty jsem zakoupila na e-shopu kupkosmetiku.cz

Znáte značku Sebamed? Zkoušeli jste od nich něco?

Mějte se krásně!
Petra






4 komentáře:

  1. Myslím, že jsem kdysi měla gel na intimní hygienu, nějaké minibalení - vzorek z časopisu. Z těch tvých vyzkoušených věcí mne nejvíc zaujal balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  2. Musí to být skvělé produkty, hlavně co se složení týče! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle značku znám jen z vidění. Ale jak jsem tak čekala musí být určitě kvalitnější než to co kupujeme z drogerek. Ikdyz, kdo z nás pozná co je a není kvalitní zejo.... Dnes i ta kvalita je široký pojem

    OdpovědětVymazat
  4. E-shop kupkosmetiku.cz se stává mým jedním z nejlepších e-shopů :-) hlavně proto, že posílají krásné dárky a plno vzorečků, zejména právě kosmetiky Sebamed, díky kterým teď čím dál více přicházím značce Sebamed "na chuť" :-) miluju od nich tělové mléko :-)... na to nedám dopustit, to mám vyzkoušené a určitě si chci pořídit ten pleťový scrub a i ten balzámek na rty :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS