SOLI DO KOUPELE || Purity Vision, BodyTip, Moje, Manufaktura, Soaphoria

 Produkty do koupele se to tu jenom hemží a aby taky ne, konečně jsem nalítla na zásoby, které jsem doma měla klidně i dva roky. Dnes Vám představím hlavně soli do koupele, které jsem měla možnost otestovat. Najdete tu hned pět značek, protože psát o každé článek samostatně by bylo zbytečné a krátké. Takhle jich máte hned několik v jednom článku a můžete si případně nějakou vybrat, pokud Vás nějaká zaujme. Ačkoliv by člověk řekl, že o soli se nedá nic moc napsat a ve finále je jedno, co do vany nasypete, opak je pravdou. Jsou soli voňavé a nevoňavé, obohacené o oleje a ty, které vysušují, barevné či čistě bílé. Na výběr jich je prostě mnoho a jeden takový menší výběr tu dnes máte ode mě.


Ajurvédská koupelová sůl od Purity Vision byla jedna velká katastrofa. Po otevření nečekejte žádnou extra parfemaci. Rozhodně nijak pěkně nevoní, ale ani nesmrdí. Vůně připomíná spíše kamen, jeskyni nebo tak něco. Po rozpuštění ve vodě se můžete těšit na vůni zkaženého vejce, která je velice intenzivní. Cítíte ji všude a ještě několik hodin po koupeli. Člověk by sice vůni mohl přebít esenciálním olejem, ale otázka je, jaká vůně by se vytvořila při smíchání s odérem zkaženého vejce.
Ajurvédská sůl jako taková je ale skvělá při kožních problémech, přispívá k prokrvení pokožky a lehce ji tonizuje. Ocení ji také ti co trpí revma nebo křečovými žilami. 

Značka BodyTip je pro mě známá, ale zatím ne moc ozkoušená. Sůl do koupele Green Olive jsem dostala od sestry k Vánocům a rozhodně to byl dárek přímo pro mě. Sůl má úžasnou jemnou vůni, která je i po rozpuštění velmi jemná, takže člověk se na ni musí soustředit. Vodu zabarví lehce do zelena a rozpouští se poměrně rychle. Pomáhá uvolňovat stres a napětí a obsahuje zvláčňující přísady. Rozhodně se nemusíte bát, že byste byli po koupeli vysušeni. 



Tuhle roztomilou kabelku jsem dostala na Vánoce od mamky. Nikdy si nemůže odpustit takovéhle maličkosti a já jsem z nich nadšena. Je to sice "kravina", ale vždycky mě moc potěší. Sůl je od značky Moje a jemně voní po růžích. Obsahuje také několik růžových lístků a je na jedno použití. Koupel s ní je díky vůni velmi příjemná a relaxační. Já si myslím, že je to moc milá pozornost :) 



Soli do koupele od Manufaktury řadím mezi své nejoblíbenější. Mají skvělé vůně a pokožku těla nevysušují. Edici jablko&mandle jsem Vám tu už představovala a vůbec mi nevadilo ji mít znovu. Ba naopak, tahle limitka se hodně povedla a zamilovala jsem si ji! Voní po skořici, jako štrůdl a provoní Vám celou koupelnu. Díky mandlovému oleji se však nemusíte bát vysušení.
Bylinná koupelová sůl Levandule byla taky parádní. Voněla po levanduli, obsahovala přímo sušené kousky levandule. Působí antistresově, uvolňuje organismus a díky vdechováním vonných silic budete pěkně zrelaxovaní. 



Vůni bylinek v kosmetice naprosto miluji, a tak Magické bylinky byly jasná volba ze široké škály produktů do koupele. V nabídce pak najdete buď šumivé bomby nebo soli do koupele v mnoha variacích. Sůl do koupele obsahuje konopný olej a extrakty ze sedmi bylin. Konopný olej regeneruje pokožku těla a přispívá k utišení nepříjemných kožních problémů a ekzémů. Sůl nemusíte použít pouze do vany, můžete ji nasypat do lavoru s horkou vodou a dopřát tak trochu wellness svým nohám. Skvělá je k uvolnění svalstva nebo k zrelaxování těla i mysli.

Zkoušeli jste některou z uvedených solích? Láká vás některá?

Mějte se krásně!
Petra

16 komentářů:

  1. Zrovna do Purity Vision bych takové zklamání neřekla. Já tu teď ze solí mám Mark, na tu se hodně těším a pak nějaké domácí od švagrové :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel smrdí fakt strašně, ale je to asi jediný produkt, který mi od značky nesedl.

      Vymazat
  2. Já vůbec sůl do koupele nepoužívám, ale doma mám dvě :-) Já spíš pěnu...ale musím to vyzkoušet, byl to dárek a nerada bych to vyhodila :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak kromě té arjuvédské (kdo by chtěl vůni zkažených vajec, že?) bych se nebránila žádné. Já ale soli nekupuju, protože se téměř výhradně sprchuju, do vany se naložím párkrát do roka - buď když přijdu odněkud totálně vymrzlá, nebo když se horkou vanou snažím rozehna začínající nachlazení. Ale možná bych mohla mít pro tyto příležitosti nějaké malé balení soli v zásobě :).
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano vím, že tyhle články jsou pro tebe "ztráta času" :)

      Vymazat
  4. Měla jsem sůl od Manufaktury i od Soaphorii, obě byly fajn, ale upřímně mám spíš radši pěny do koupele nebo bomby :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Znám jen Manufakturu a taky jsem byla vždy spokojená. Nyní mám mrtvé moře a je velmi jemné, co do vůně, ale velmi příjemné. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z edice Mrtvého moře jsem měla šampon a sprcháč a moc příjemně voněly.

      Vymazat
  6. Ahoj, já spíše holduju pěnám a tam mám oblíbený hlavně Avon, ze solí si pak kupuju spíš pytlíčkové - Isana nebo pak větší balení od Kneipp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kneipp je moc skvělá značka! Nicméně Avon má taky fajn pěny do koupele :)

      Vymazat
  7. Sůl do koupele si vždy užívám u našich, sama totiž doma vanu nemám...vždycky to je ale příjemný relax po pracovním týdnu. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně tak. Já si vanu dávám dvakrát týdně a je to boží relax!

      Vymazat
  8. Já soli do koupele vůbec nepoužívám, ale pěnu tu bych si ráda pořídila.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej to je škoda, já miluji všechno do koupele!

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS