AROME || Listopadové testování Indulona

 Tak nějak jsem doufala, že se konečně v listopadovém balíčku objeví Manufaktura, ale opět nic. Nicméně zklamaná jsem nebyla. V balíčku jsem našla značku, kterou jsem doma neměla několik let, ale poslední rok jsem si na ni brousila zuby. Nakonec se ke mně značka dostala sama a rozhodně jsem z testování byla nadšena. A jakou značku, že jsem to vlastně testovala? Jak už jste si mohli přečíst v názvu, tentokrát jsem testovala tři produkty od značky Indulona. V balíčku na mě čekal krém na ruce, antibakteriální mýdlo a antibakteriální gel na ruce.


Ačkoliv to před pár měsíci vypadalo s covidovou situací nadějně, opak byl pravdou. Člověk si myslel, že respirátory a dezinfekce nebudeme potřebovat a teď je tu další vlna. Dezinfekce se hodí vždycky, i když už ji nepoužívám v takové míře jako na začátku. Nicméně v práci ji nosím neustále při sobě, protože člověk si od lidí bere doklady a co si budem, tady je ta dezinfekce na místě. Tahle od Indulony nelepí, rychle se vstřebává a po vstřebání pěkně jemně voní. Není to žádná typická smradlavá dezinfekce, kterou byste nechtěli používat. Má pěkný obal, který je praktický a vejde se takřka všude, i do kapsy. 



Krém na ruce jsem si z celé trojky oblíbila nejvíce. Jednak má krásnou jemnou vůni po aloe vera, ale hlavně proto, že splňuje co slibuje. Krém slibuje rychlé vstřebávání a to splňuje dokonale. Je hutnější, ale nezanechává mastný film, ruce dokonale hydratuje a vstřebává se fakt rychle. Rozhodně je to jeden z nejlepších krémů na ruce, jaký jsem kdy měla a určitě si jej pořídím znovu.


Antibakteriální tekuté mýdlo s vůní levandule je také moc fajn. Jednak je opravdu velmi příjemné na rukách, takové sametově heboučké. Vytvoří bohatou pěnu a ruce dokonale umyje, navíc je nevysušje. Co se týče levandulové vůně, tak ta není nijak intenzivní a popravdě bych ji za levandulovou neoznačila. Nicméně je to fajn pomocník v boji o čisté ruce a dlouho vydrží. 

Jsem ráda, že jsem značku po dlouhé době vyzkoušela a utvrdila se v tom, že chci vyzkoušet více produktů. Co jste naposled od Indulony zkoušeli Vy?

Mějte se krásně!
Petra


4 komentáře:

  1. Vypadá to na fajn produkty, mne nejvíc zaujal krém na ruce. Dezinfekci používám málo (i když jednu v kabelce mám) - jsem kancelářská krysa a navíc teď jedu v režimu částečného HO, tak se moc s lidmi nepotkávám.
    Jinak jsem na tom podobně jako ty - už jsem od Indulony dlouho nic neměla (dřív jsem hodně používala jejich měsíčkový krém na ruce), ale docela bych zas něco zkusila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky v plánu se podívat na značku ještě víc :)

      Vymazat
  2. Od Indulony jsem vždy znala jen krémy na ruce, ale moc ráda vyzkouším i to mýdlo. Musí krásně vonět! :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS