RENOVALITY || Pleťový olej s retinolem

 Když vyšla na trh novinka pleťový olej s retinolem, vůbec jsem netušila co čekat. O látce zvané retinol jsem nikdy dříve neslyšela a tím pádem ani netušila, jaký zázrak to vlastně je. Nicméně Renovality s každou novinkou představí její benefity a to, jak nejlépe ji používat. U retinolu to nebylo jiné. Díky jejich příspěvkům jsem zjistila, jaké benefity tento olej ukrývá a jak jej používat, aby pleti neublížil. Je totiž důležité být na začátku velmi opatrná, protože pokud jej nebudete správně používat, může Vám na pleti udělat pěknou neplechu. 

A co ten retinol vlastně je? Jedná se o účinnou látku na vrásky, akné a to není všechno! Je vhodný pro všechny typy pleti. Takže ať už máte pleť mastnou, citlivou, s ekzémem nebo s akné, můžete jej také používat, ovšem je potřeba být opatrnější. Pokud s ním nemáte vůbec žádnou zkušenost, je potřeba začít s jeho nižší koncentrací, kterou můžeze později navyšovat.


Retinol patří do skupiny retinoidů, což je určitá forma vitamínu A. Pomáhá sjednotit tón pleti, vyhladit vrásky a mnoho dalšího. Zároveň retinoidy stimulují tvorbu nového kolagenu. 

Jsou celkem tři typy retinolu:
  • kyselina retinová - ta je pouze na předpis a hrozí zde největší riziko podráždění pleti
  • retinol - jedná se o nejsilnější retinoid. Koupíte jej bez předpisu a je tu menší riziko podráždění pleti
  • retinyl palmitát, retinyl propionát, retinyl acetát - jedná se o ty nejslabší, a tím pádem riziko podráždění pleti minimální


Jak už jsem výše zmínila, pokud s retinolem teprve začínáte, je potřeba začít opatrně. To znamená, že jej zařadíte do své večerní skincare 1-2x týdně. Až si pleť zvykne, můžete jej používat častěji až jej budete používat každý den, třeba jako já. Nic ale není hned a každá pleť je jiná. Proto musíte pleť sledovat a případně opět jeho používání snížit. 

Já jej používám každý den, kdy před jeho nanesením na pleť aplikuji hyaluronové sérum od stejné značky. Jelikož je tento produkt olejový, je potřeba ho nanášet na navlhčenou pleť. Můžete tedy použít květovou vodu nebo právě výše zmíněné hyaluronové sérum. Poté nechávám retinol na pleti cca 15 minut působit a nanáším olej, který zrovna používám (pokud oleje nepoužíváte, klidně můžete nanést noční krém).


Retinol se dá kombinovat s kyselinou hyaluronovou, vitamínem C, niacinamidem nebo AHA/BHA/PHA. Kdy s kterou další složkou začít, a která lze společně používat hned, najdete přímo na stránkách Renovality zde. 
Doporučuje se používat také SPF, protože působením retinolu je pleť tenčí a citlivější a tudíž už není tolik odolná vůči UV záření. 
NEDOPORUČUJE se používat během těhotenství a kojení!

A teď jeho benefity na závěr:
  • zjemňuje vrásky
  • pleť je pevnější a jasnější
  • bojuje s akné
  • snižuje hyperpigmentaci
  • zvyšuje tvorbu kolagenu
Sama jsem si jej velmi oblíbila, důkazem je toho druhé balení, které momentálně používám a až dojde, pořídím si další. Sama na sobě vidím skvělé výsledky, hlavně co se týče pupínků. Tvoří se jich méně a pleť je celkově v dobrém stavu.

Pleťový olej s retinolem 50 ml koupíte za 399,- zde

Máte zkušenost s retinolem v kosmetice?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji Renovality za zaslání produktů k recenzi

8 komentářů:

  1. Tolik benefitů díky používání, sakra už dlouho přemýšlím, že bych do oleje i séra investovala! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle olej není nic, co by tě cenově zruinovalo :)

      Vymazat
  2. Já Renovality miluju.. Hyaluronové sérum používám už chvíli.. A sérum s Retinolem jsem si taky pořídila.. Bohužel mám hodně citlivou pleť, takže jsem zatím schopná používat ho jen 1x týdně.. Používám ho necelé dva měsíce, tak na výsledky zatím ještě čekám.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je skvělé. Uvidíš, že si produkty zamiluješ!

      Vymazat
  3. Vůbec to neznám a všechno, u čeho se musí opatrně, mám respekt a moc se mi do toho nechce :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si budem, kdybych je nedostala v rámci spolupráce, asi bych si jej sama také nekoupila, ale teď jsem ráda, že ho mám a doma už mám třetí balení.

      Vymazat
  4. Chce se mi říci, že je škoda, že nemáš vrásky (protože by mne zajímal efekt právě na ně), ale to by znělo asi blbě, co :)? Já s pleťovými oleji nemám žádné zkušenosti - používám jen sérum a krém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaké ty mimické vrásky už mám taky, ale to je jiná kategorie :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS