RENOVALITY || Hyaluronové sérum


Renovality už v téhle době musí znát každý. Už je to sice nějaký pátek, co tahle značka udělala velký boom na sociálních sítích, ale troufám si říct, že je tato značka čím dál více vyhledávaná. Můžete si ji koupit na jejich oficiálních stránkách, ale také u maloobchodníků s přírodní kosmetikou. Já Renovality propadla už před několika lety a postupně už jejich produkty používá celá rodina. Dnes Vám představím hyaluronové sérum, které jsem vyzkoušela až tento rok, ale už mám doma druhé balení a jsem z nějak naprosto nadšená. 

Renovality používá fialové sklo, které je pro uchování přírodních rostlinných olejů nejlepší a udržuje oleje čerstvé. Navíc prodlužuje životnost a účinnost produktů. Vše o fialovém skle a o tom jak vlastně funguje si můžete přečíst zde.


Hyaluronové sérum obsahuje nízkomolekulární kyselinu hyaluronovou a růžový hydrosol. Kyselinu hyaluronovou naše pleť běžně obsahuje, ale s přibývajícím věkem jí má čím dál méně. Regeneruje a ochraňuje pleť, navíc vyplňuje vrásky a zadržuje vlhkost v pleti. Hydratovat tělo a pleť je důležité, voda ale občas nestačí a je fajn si dopřát relax v podobě tohoto luxusu. Růžový hydrosol obsahuje stejné látky jako esenciální olej. Hydratuje, osvěžuje a je vhodný pro všechny typy pokožky.


Sérum je vhodné pro všechny typy pleti a má gelovitou strukturu. Díky tomu, že se jedná o nízkomolekulární kyselinu, nedrolí se a dostává se krásně do pleti. Já ho aplikuji ráno a večer, kdy ho vklepu do pleti. Rychle se dostává do pleti, ale POZOR jedná se o podklad, takže na ní vždy musíte něco nanést - olej nebo krém. Můžete zkusit dát na pleť prvně olej a až potom sérum. Mně tedy vyhovuje dát prvně sérum a následně olej. Pleť potom není tolik mastná :)

Hyaluronové sérum má praktickou pumpičku, díky které je aplikace jedna báseň. U tohoto séra poznáte rozdíl takřka okamžitě. Zanechává sametový efekt a povrch pleti krásně vyplní a vyhladí. Já zaregistrovala i menší výskyt pupínků na pleti.


Produkty Renovality se pyšní certifikátem CPK bio a navíc jsou cenově dostupné oproti jiným značkám. Hyaluronové sérum stojí 349,- Kč a koupíte ho zde. Navíc Vám doma vydrží opravdu dlouho a dávám za něj ruku do ohně. Jejich produkty neobsahují minerální oleje, syntetické látky, konzervanty ani barviva.

Určitě se můžete těšit i na další recenze, protože jak už jistě víte z jiných článků, mám s Renovality spolupráci a produktů mám doma opravdu hodně, takže se máte na co těšit!

Zkoušely jste už něco od Renovality?

Mějte se krásně!
Petra

2 komentáře:

  1. Od této značky jsem nic nezkoušela, ale recenze zní zajímavě

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem nic nezkoušela, ale o tomhle séru jsem už slyšela a stále váhám. :D :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS