SALOOS || Koupelový olej Eukalypt-Tymián

Saloos patří mezi mé oblíbené přírodní značky. Poprvé jsem však zkoušela koupelový olej. Vzhledem k tomu, že jsem si jej vybírala v zimě, volila jsem něco na nachlazení. Vůně Eukalypt-Tymián byla naprosto skvělá volba. Celoročně do koupele používám kdejaké věcičky, protože si prostě bez toho nedokáži koupel představit. Koupelový olej jsem si neskutečně oblíbila a rozhodně si pořídím i další vůně. Saloos jich má totiž v nabídce hned několik - levandule, meduňka, heřmánek, mandarinka.. a další. Ať už jste fanoušci sladkých nebo bylinných vůní, vybere si určitě každý.

Koupelový olej Eukalypt-Tymián regeneruje a zvláčňuje pokožku těla. Skvěle hydratuje a jeho vůně je skvělá pro uvolnění dýchacích cest. Navíc je super při uvolnění namožených částí těla po námaze. Oleje stačí malé množství a dokonale provoní koupelnu, navíc Vám dlouho vydrží. Rozhodně je to kousek, který si v zimě pořídím znovu, protože to je prostě must have kousek v koupelně!

Zkoušeli jste něco od Saloos?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Saloos za produkty poskytnuté k recenzi

10 komentářů:

  1. Já se skoro výhradně sprchuju, takže přísady do koupele v podstatě nepoužívám. Ale eukalyptovou vůni mám ráda (mám od Saloosu vonný olejíček do aromalampy).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tuším pomerančový olejíček do aromalampy a taky voní moc pěkně :)

      Vymazat
  2. Ahoj, to mi připomnělo, že mám na vaně Knaipp s bylinnou vůní a je super, vážně relaxační záležitost. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kneipp je taky úžasný, mám v zásobě olejíček z řady Goodbye Stress.

      Vymazat
  3. Já mám Saloos ráda, co se týče jejich rostlinných olejů. Olej na masáže a takové. S těmi mám nejlepší zkušenosti, takže u této značky bych toho vyzkoušela klidně víc :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na masáž jsem zatím žádný olej neměla. Mě samotnou nikdo nenamasíruje, tak nemám důvod ho pořizovat :)

      Vymazat
  4. Koupelový olej jsem kdysi měla a byla jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teď po dovolené a opalování mám hrozně suchou pokožku, přesně takový olej by se hodil. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS