Spotřebováno: Březen 2023

 Březnová spotřeba je opět veselá a velmi bohatá. Navíc tu tentokrát není žádný jednorázový produkt, ale pěkně všechny plnohodnotné. Z toho mám ještě větší radost, protože jsem tak mohla začít používat nové produkty a všechno se mi tak nějak postupně spotřebovává. Vždycky mám ohromnou radost, když sáhnu do zásob a vytáhnu něco nového. Snažím se redukovat hlavně staré kousky a to si myslím, že se mi aspoň trochu daří. I když v dnešní spotřebě jsou hlavně nové produkty, které jsem měla v rámci spoluprací a byly načaté, tak jsem je rovnou dodělala. 


Celkově tedy krásných 14 produktů, kdy největší zastoupení má péče o tělo. z toho mám velkou radost, protože zrovna sprcháčů mám doma dost :D Nicméně mám tu i pleťový krém, který u mě byl sakra dlouho, ale konečně jde pryč. Radost mám i z balzámů na rty.
 


1. Parfém Colabo Oriental - tenhle parfém jsem si oblíbila hned na první přičichnutí. Dlouhotrvající vůně, ideální na léto. Hlavně za pár kaček. (recenze)

2. Vlasové sérum Australian Bodycare - tohle nebylo špatné. Praktický aplikátor ve formě špičky, kdy se produkt snadno dostane na požadované místo. Bohužel úplně nezabraňoval svědění pokožky. (recenze)

3. Korektor S.he odst. 001 - tohle tu výdáte často. Má střední krytí, aplikátor ve formě štětečku, dobrý odstín. Kupuji opakovaně. (recenze)

4. Pudr Flormar odst. 020 - tohle je moje klasika. Mám ho už asi po třetí a pořád kupuji dokola. Dobře zafixuje, zmatní, dodá barvu. (recenze)


5. Čistící gel Rilastil - tohle byla velká paráda. Moc jsem si ho oblíbila! Dokonale pleť vyčistil, zbavil přebytečného mazu a pleť po něm byla taková vypnutá. (recenze)

6. Odličovač očí Astrid aqua biotic - tenhle odličovač už jsem měla podruhý a naprostá spokojenost. Dokonale odličuje, nedráždí oční okolí. (recemze)

7. Pleťový krém Mixa Anti-redness - hutnější krém, spíše pro citlivou než smíšenou pleť. Já jsem s ním byla spoko, byl trochu mastnější, ale dobře pleť ochránil před začervenáním. 

8. Relaxační sérum Rituals The Ritual of Jing - praktický roll-on aplikátor, kdy se nanáší na spánky, krk. Příjemná vůně máty, používala jsem hlavně před spaním. Občas vonělo, občas ne. Znovu bych mít nepotřebovala. (recenze)


9. Intim gel Avon - tyhle intim gely jsou moc fajn. Doma mám ještě jeden a když se mi dostanou do rukou, s radostí je uvítám. (recenze)

10. Sprchový gel Manufaktura Trnka - jejich sprcháče miluji hlavně pro tu vůni. Zanechává pokožku těla dlouhodobě provoněnou, hydratovanou a vyživenou. (recenze)

11. Sprchová pěna Rituals The Ritual of Mehr - tahle řada mi voní asi nejvíce ze všech. Neskutečně jsem si ji oblíbila a jejich sprchové pěny jsou boží. (recenze)

12. Sprchový olej Rituals The Ritual of Mehr - olej taky super záležitost. Zamilovala jsem si ho, doporučuji. (recenze)

13. Balzám na rty Blistex - balzámy od Blistec jsou moje nejoblíbenější a doporučuji je, kde se dá. Tento jsem používala na noc a vždy rty krásně zklidnil, hydratoval a vyživil. (recenze)

14. Balzám na rty Carmex SPF 15 - ze začátku mě bavil, potom už jsem vyloženě nemohla vystát tu příchuť. Má chladivý efekt, ale používala jsem ho nerada. Bohužel na mě doma čeká načatý ještě jeden. (recenze

Zaujal Vás některý ze spotřebovaných produktů?

Mějte se krásně!
Petra

20 komentářů:

  1. Páni... jak já vás obdivuji, že jste toho tolik spotřebovaly! :D Já mám pocit, že mi té kosmetiky vůbec nějak neubývá a zásadně si nepořizuji další, dokud něco nespotřebuji. :) Každopádně ten balzám na rty od Carmex bych moc ráda vyzkoušela, je super, že má i ochranný faktor. Asi si dnes přeci jen udělám radost a zajdu si ho koupit, byť mám doma ještě dva v záloze. :D Jen jsem překvapená, že ti moc nesedí, většina lidí v mém okolí si Carmexy hrozně pochvaluje. Asi to musím opravdu taky sama vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele vzhledem k tomu, že doma mám fakt velký množství kosmetiky, tak mám motivaci vše spotřebovat. Díky tomu už nemám v zásobách žádnou vlasovku :D

      Vymazat
  2. Ahoj Péťo, Carmex znám a beru jako jeden z nejlepších balzámů na rty. Zaujaly mě produkty z Mehr řady, protože mně taky voní úplně brutálně a ráda bych si časem zase něco zakoupila. Jen u těch sprchových pěn je mi líto, že já jima neumím vůbec šetřit, a tak mi rychle zmizí. Teď jsem na něco podbného narazila v Actionu, tak uvidíme jaké to bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě ten Carmex moc neoslovil. Třeba ta tyčinková verze by mi seděla víc.

      Vymazat
  3. Jediné co jsem kdy měla tak je Astrid odličovač očí a byla jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná spotřeba, z balzámů na rty mám vždy také radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv, těch mám doma v zásobě až až :D

      Vymazat
  5. Ty jo, pěkná spotřeba, balzám mám moc ráda :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já tentokrát z tvého "Spotřebováno" neměla nic. Ale souhlasím, že balzámy Blistex jsou fajn, měla jsem asi dvě nebo tři jiné verze a byla jsem max. spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blistex je láska, doporučuji všude kde chodím.

      Vymazat
  7. Panejo, hodně slušná spotřeba :-) Já zase asi nespotřebovala nic... jen snad krém na ruce :-) a nějaké masky.

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, ale tak třeba toho nepoužíváš tolik jako já :D

      Vymazat
  8. Produkty od Manufaktury jsou skvělé, hlavně na sprchové gely nedám dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Carmex je super, no a krém od Mixy by mi mohl sednout. Díky za Tip. ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    Rituals mám taky moc ráda, právě hlavně řadu Mehr, z které jsem toho měla docela dost díky jedné sadě. Zaujal mě i ten jejich roll on na spánky, to jsem ještě nezkoušela.
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS