ASTRID || Nová řada AQUA BIOTIC pro suchou a citlivou pleť

Krásný den krásky.
V červnovém článku New In: jsem vám ukazovala, že jsem byla oslovena firmou Blue Gekko, která se zabývá PR, zda bych nechtěla vyzkoušet novou řadu Aqua Biotic od Astrid. Ani ve snu by mě nenapadlo, že produktů bude tolik. V balíčku nebyla pouze novinková řada, ale i produkty ze stálé nabídky, ale o těch zase jindy. Ihned jsem se pustila do testování a teď po dlouhé době Vám přináším recenzi na jednotlivé produkty. Hned na úvod je nutno podotknout, že produkty které mi přišly jsou hlavně na suchou a citlivou pleť. Já mám pleť normální až smíšenou, proto se stalo, že mi nějaké produkty nesedly. To ale neznamená, že nemůžou sednout Vám. Přece jen každá máme jinou pleť a každé sedne něco jiného. Jo a uvařte si kafe, bude to na dýl :)

Za poslední měsíce hodně nosíme roušky a naše pleť dostala pěkně zabrat. Pokožka nemůže volně dýchat, zapařuje se a tření s látkou může vyvolat nežádoucí reakce.
Nejvíce dostává zabrat citlivá pleť. Pokožka se pod rouškou potí, množí se na jejím povrchu bakterie, které způsobují vznik pupínků.
Nová řada Aqua Biotic je ucelená řada pro čištění a hydrataci pleti, která je vhodná pro všechny typy pleti bez rozdílu věku. obsahuje prebiotika. Prebiotika pomáhají snižovat záněty a bakteriální problémy. Proto jsem v tomhle období velmi vhodné pro pleť. Produkty jsou obohacené o minerály a D-Panthenol.



Astrid byla pro mě značka dlouho neobjevená, používala jsem od nich pouze balzámy na rty.  Odličovač účinně a velmi šetrně odstraňuje make-up a jemně pečuje o citlivé okolí očí a rtů. Oči sice neodlíčí jedním tahem (který odličovač taky jo :D), ale opravdu velmi jemně, takže Vás tampónek nikde nedře. Nedovedu bohužel říct, jak si poradí s voděodolnými produkty, protože je nepoužívám, ale klasickou drogerkovou řasenku nebo rtěnku odlíčí dobře.
Složení obohacené o kyselinu hyaluronovou a mandlový olej napomáhá v pleti udržet přirozenou úroveň hydratace a zanechává ji čistou, hladkou a chráněnou. Obsahuje také prebiotika, která pečují o mikroflóru pokožky a podporují její zdravou vyváženost a jas.

Denní a noční krém zaručuje 24 h hydrataci. Obsahuje navíc pivoňkovou vodu, která má zjemňující a protizánětlivé vlastnosti, díky kterým pomáhá pleť chránit před nadměrným vysušováním a poskytuje ji tak dokonalý komfort. Navíc krásně voní jako celá řada Aqua Biotic. Také obsahuje prebiotické aktivní složky, které by měly vyrovnávat tón pleti a zanechávat ji mladistvě zářivou.
Já bohužel krém používala 2-3 týdny a pak musela přestat. Začaly se mi na pleti objevovat pupínky. Byla jsem docela v šoku, protože já mám normálně pleť bez problémů. Bohužel krém obsahuje parafin a bambucké máslo a díky tomu je krém hutný a ucpává mi póry. Je to škoda, protože jinak je krém opravdu fajn. Za dobu používání jsem vypozorovala, že je pleť po něm hebčí a rozzářenější. Každopádně teď ho schovávám a zkusím ho vytáhnout na zimu, kdy pleť bude sušší :)


Micelární voda 3v1 je opravdu skvělý všestranný pomocník. Já ji teda používám hlavně na dočištění pleti, ale pokud někam jedete, tak nahradí i odličovač a Vy tak nemusíte tahat další věc navíc.
Většina holek micelární vody ze své skincare vyřadila. Já je používám od začátku, oplachuji je vodou a žádnou neplechu mi na obličeji nedělají. Jak z velkého, tak z cestovního balení jsem měla obrovskou radost. Micelárka má jemnou, ale velmi příjemnou parfemaci. Dokáže odlíčit řasenku, rtěnku a skvěle pleť dočistit. Nevím, jak je na tom s voděodolnými produkty, protože ty nepoužívám. Obsahuje D-Panthenol, který pleť změkčí a hydratuje. Má antibakteriální, protizánětlivé a regenerační účinky a neobsahuje alkohol. Tohle je druhá micelárka, kterou jsem od Astrid zkusila a musím říct, že jsou zatím mé nejoblíbenější!


Čistících pleťových vod jsem zatím moc neměla, což si myslím, že je obrovská škoda. Je to totiž pomocník, který skvěle pleť dočistí. Já ji používala místo mé oblíbené micelárky a musím říct, že mi sedla skvěle. Stejně jako ostatní produkty z této řady má skvělou parfemaci. Používala jsem ji ráno a večer na dočištění pleti a byla fantastická. Pleť nijak nedráždila, nevysušovala, v očích nepálila. Je obohacená o minerály a D-panthenol, které pomáhají udržet pleť jemnou a pružnou. Dále obsahuje prebiotika pro podporu rovnováhy kožního mikrobiomu a harmonizaci pokožky.

Čistící pleťové mléko od Astrid bylo mé druhé v životě. Používala jsem ho na dočištění pleti, ale zvládl odlíčit i řasenku nebo rtěnku. Bohužel odličování s ním mi moc nevyhovovalo, tak jsem se rozhodla ho používat jen na dočištění. Má tužší krémovou konzistenci a skvěle se s ním pracuje. Líbí se mi na něm, že pokožku hydratuje a nenechává ji mastnou. Obsahuje D-panthenol, minerály a probiotika. Po aplikaci je pleť pěkně hebká a čistá. V nabídce je ještě mléko pro smíšenou a normální pleť, tak určitě mrkněte :)


Expresní micelární voda ve spreji byla pro mě velkou novinkou. A nejenom pro mě, je to revoluční novinka Astrid, o kterou se rozšířila řada Aqua Biotic. Jelikož patřím do skupiny lidí, kteří ve svojí skincare micelární vody používají, byla jsem moc ráda, že zkusím něco nového. 
Díky rozprašovači nanesete na pleť rovnoměrné množství a máte jistotu, že se produkt dostane všude. Já vyzkoušela jak možnost nastříkat na obličej, tak na tamponek. obě možnosti mají něco do sebe a upřímně nedokážu říct, kterou preferuji více.
Zkoušela jsem micelárku nastříkat na nalíčený obličej, ale to mě zrovna dvakrát neuchvátilo. Micelárka prostě nezvládá odlíčit a to nepoužívám make-up. Používám ji tedy na dočištění pleti a to je fajn. Obsahuje prebiotika, D-panthenol a vitamin E. Micelární voda neurazí, ale bohužel ani nenadchne. Nic, co bych nutně potřebovala mít znovu :)

Musím uznat, že mi trvalo poměrně dlouho, než jsem celou řadu otestovala. Ovšem kdo taky testuje kosmetiku tak ví, že testování někdy zabere opravdu dlouho. Výsledky za 14dní prostě nepoznáte a používat všechny produkty naráz taky nejde. Doufám, že se Vám článek líbil a určitě mi dejte vědět, zda jste něco od Astrid zkoušeli :)

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji firmě Blue Gekko a Astrid za poskytnutí produktů k recenzi

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů a soutěží. Hlavně tedy teď v prosinci :)


12 komentářů:

  1. Od Astridu už jsme měla několik kousků na odličování, ale ne z této nové řady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dosud měla jen balzámy na rty, tak jsem moc ráda že jsem mohla zkusit něco nového :)

      Vymazat
  2. Já jsem měla od Astridu kdysi krémy a byla jsem celkem spokojená. Zaujala mne micelárka i ten krém a odličovací mléko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy jsem nezkoušela vůbec, ale teď mám doma další nadílku od této značky, tak už je konečně zkusím :)

      Vymazat
  3. Astrid jako značku jsem nikdy nepoužívala. Přesně jak píšeš, měla jsem asi jeden balzám na rty, ale to je tak vše. Já jsem se svými odličovacími produkty spokojená a popravdě mám celkem citlivou pleť, takže se bojím vždycky zkoušet něco nového. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, ale mě kosmetika baví, tak zkouším nové věci. Samozřejmě to nestřídám nijak často, abych pleť neměla jeden velký problém :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Já měla zatím jen tuto, ale doma mám i z řady Detox, tak jsem na ni dost zvědavá!

      Vymazat
  5. Řada vypadá moc dobře, Astrid je značka, se kterou jsem vždy měla jen pozitivní zkušenost, takže některý nový produkt ráda vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím přiznat, že Astrid jsem nezkoušela, vůbec, líbila se mi u jedné blogerky řada s vitamínem c, ale i tato řada vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mi přišla před Vánoci a na testování teprve čeká :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS