AROME || Březnové testování s Rituals

 V březnu na mě v balíčku od Arome čekaly tři produkty od značky Rituals. Byla jsem nadšená, protože Rituals jsem si velmi oblíbila a člověk s touto značkou nikdy nešlápne vedle. Čekala na mě vlasová péče a relaxační sérum, vše z řady Jing. O tom, že má Rituals i vlasovku, jsem se dozvěděla teprve nedávno a moc jsem ji chtěla zkusit. To se mi splnilo, i když vlasovku mi Arome poslalo i v lednu, kdy se testovala značka Tomas Arsov. Nicméně i tak jsem nepohrdla a do testování se pustila ihned. 


Šampon i kondicionér mají naprosto totožné obaly, které vypadají velmi luxusně. Člověk by ale mohl říct, že díky stejným obalům si je může snadno spléct. Nicméně obaly jsou vymazleny k dokonalosti a na víčku najdete písmena S a C, takže i když neuvidíte na obal, díky víčku poznáte, zda se jedná o šampon či kondicionér. Oba dva produkty naprosto dokonale voní a vůně jde z vlasů cítit i několik dalších dní.

Šampon má řídčí konzistenci a velmi bohatě pění. Vlasy dokonale umyje, vyživuje a dodává jim lesk. Po použití jsou vlasy hrubší, ale to není žádný problém. Značí jen to, že jsou vlasy dokonale umyté.
Kondicionér má konzistenci hutnou a z tuby jej musíte vyloženě vymáčknout. Nicméně vlasy dokonale vyživí a zjemní. Tuhle dvojku si jednoduše zamilujete.



Relaxační sérum bylo pro mě velkou novinkou. Nejprve jsem si myslela, že díky roll-on aplikátoru se bude používat na oční okolí, ale to nikoliv. Sérum slouží jako okamžité uvolnění od stresu bez ohledu na to, kde se právě nacházíte. Aplikuje se na spánky či zezadu na krk. Vůni máty v kosmetice moc nemusím, nicméně tady je velmi příjemná. Používám je hlavně večer, aby se mi lépe usínalo. Bohužel sérum někdy voní, jindy zase ne, takže jsem z toho trochu zklamaná. Ráda jsem jej vyzkoušela, ale nic co bych muela mít nutně znovu. 

Máte nějaké zkušenosti s produkty značky Rituals? 

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi

6 komentářů:

  1. Nemám žádné zkušenosti s touto značkou, ale až dodělám všechny produkty, možná ji i velice ráda vyzkouším :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tato vlasovka je boží. Moc hezky voní a i sérum se povedlo. Na spánky před usínám je parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Rituals sprcháč s vůní sakury. Dělá úžasnou krémovou pěnu a docela hezky voní.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS