AROME || Březnové testování s Novexpert

 Březnový balíček od Arome skrýval tři produkty, které byly pro mě velkým překvapením. Balíček totiž ukrýval pro mě dosud neznámou značku Novexpert. Tři produkty v péči o pleť s kyselinou hyaluronovou - pleťový krém, pleťové sérum a micelární voda. 

Francouzská značka Laboratoires Novexpert obsahuje pouze dobře známé 100 % přírodní látky, které se přirozeně vstřebávají do pokožky. Produkty jsou čisté, hypoalergenní, veganské, certifikovány Ecocert a vhodné pro těhotné i kojící ženy. V nabídce je velké množství produktů, které jsou určené pro určitý druh pleti. K dostání je značka v lékárnách Dr. Max. 

Hyaluronic acid - řada pro hydrataci a omlazení pleti. V lidském těle se nachází více než 50 % kyseliny hyaluronové. Bohužel s přibývajícím věkem, se kyselina z těla vytrácí. Pokožka tak ztrácí objem, je ochablá, unavená a dehydratovaná. A tohle všechno pleti navrací právě řada Hyaluronic acid. 

Micelární voda šetrně čistí pleť a zbavuje ji nečistot. Pleť zanechává svěží, hydratovanou a klidnou. Zklidňuje podráždění, v očích neštípe a pokožka je po ní krásně hebká. 
Pleťové sérum má gelovou konzistenci. Rychle se do pleti vsakuje, ale po aplikaci lepí. To mi docela vadí a tento pocit přetrvává i nějakou dobu. Pleť je po něm pevnější. Mělo by vyplňovat vrásky, ale na posouzení ho používám krátce. Celkově jsem si tento produkt oblíbila nejméně. 
Pleťový krém je vhodný pro všechny typy pleti kromě té mastné. Kromě kyseliny hyaluronové obsahuje i přídavek mořských řas. Krém jsem si oblíbila nejvíce, je sice trochu mastnější, ale pleť vyživuje, zpevňuje a intenzivně hydratuje.


Co mě trochu odrazuje je bohužel vysoká cena. Tyto tři produkty vyjdou bezmála kolem tří tisíc. Jsem ráda, že jsem značku mohla vyzkoušet, ale stejně dobrou né-li lepší seženu i za lepší peníze. Ovšem ten krém opravdu stojí za zvážení, ten jsem si zamilovala. 

Slyšeli jste o značce? Zaujala Vás?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi

6 komentářů:

  1. Micelárku používám momentálně od Mixy a jsem s ní moc spokojená, ale i tahle značka vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Mixy jsem snad žádnou micelárku ještě neměla..

      Vymazat
  2. I když recenze nezní špatně, tak cena je celkem pálka...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, značku vidím poprvé a asi zatím nejsem ochotná do toho tolik investovat, možná v nějakém vyšším věku na nějakou konkrétní problematiku, ale tam by mě spíše lákaly značky jiné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je opravdu vysoká, že mě také odrazuje od koupě.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS