MANUFAKTURA || Marcipánová edice Trnka

V září přišla Manufaktura s novou řadou, která voní po marcipánu -  Trnka. Už při otevření balíčku mě okouzlila naprosto dokonalá a intenzivní vůně marcipánu. Nejsem fanoušek přímo této sladké vůně, nicméně tady je na místě a je velmi příjemná. Naprosto jsem si ji oblíbila a jednotlivé produkty zamilovala.

Limitovaná edice Trnka byla hitem podzimu a Vánoc 2022. Své příznivce okouzlí hřejivou vůní šťavnatého ovoce, sladkého marcipánu a božského designu. Manufaktura je známá právě svými povedenými designy jednotlivých řad. Už jen obaly Vás nalákají ke koupi. Trnka obsahuje, jak už z názvu napovídá, trnkový extrakt, švestkový olej a ingredience přírodního původu. Já měla možnost otestovat hlavně kosmetické produkty, mimo ty však jsou v nabídce ještě svíčka a sirup. 


Řada Trnka obsahuje pět kosmetických produktů - pleťový balzám, krém na ruce, balzám na rty, sprchový gel a mýdlo. Dva nekosmetické produkty - sirup a svíčku, jsem zmínila výše. Všechny kosmetické produkty hydratují, posilují a zjemňují pokožku. 

Sprchový gel je hydratační, takže se nemusíte bát vysušení. Jeho intenzivní vůně na pokožce těla vydrží i několik hodin. Bohatě pění, pokožku zanechává krásně hebkou.
Balzám na rty je velmi příjemná záležitost na popraskané rty. Dostatečně vyživuje, hydratuje a zanechává rty sametově hebké.
Pleťový balzám má hutnější texturu, ale sedne každé pleti. Jeho božská vůně Vás bude provázet po celý den. Nezanechává mastný film, hydratuje, vyživuje a chrání pleť před vnějšími vlivy (mráz, vítr).
Krém na ruce je hutnější, stačí ho však malé množství. Dobře se roztírá, nádherně voní, rychle se vsakuje.
Mýdlo na ruce je ozdobou naší koupelny. Vydrží mnohem déle než tekuté mýdlo a krásně pečuje o ruce. 

Aktuálně v nabídce najdete pouze některé produkty. Protože se jedná o limitovanou edici, může se stát, že některé produkty budou už vyprodané. Nedokážu říct, který produkt jsem si oblíbila nejvíce, protože jsou všechny naprosto parádní. Jak vůní, tak svými účinky. Pořízení produktů od Manufaktury je sázka na jistotu :) 

Věděli jste, že Manufaktura má ve své nabídce také porcelánové nádobí či šperky?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Manufaktura za produkty poskytnuté k recenzi

16 komentářů:

  1. Ani já nepatřím mezi příznivce sladkých vůni - až na vanilku, ale tohle by mi určitě taky vonělo. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. To já gurmánské sladké vůně můžu a tato je perfektní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Peti, tak jsem zase tady :-) Musím říct, že řadu švestka a víno mám ze všech nejraději. V každé kosmetice :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem se úplně zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já se přiznám, že mě se Manufaktura nějak zajedla. Designy sice hezké, ale jinak takový průměr něco až takové obyčejné a předražené.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mýdlo a balzám na rty by mě asi potěšil. Krémy na ruce jsou pro mé potřeby slabé, ale to je vlastně většina. ☺ Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak voní, z fotek nepoznám, ale celá sada vypadá nádherně

    OdpovědětVymazat
  8. Sprchový gel musí být opravdu příjemný a o té vůni ani nemluvě. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS