AROME || Prosincové testování s Rituals a Rilastil

V prosinci mi od Arome dorazila obrovská krabice, která mě velmi překvapila. Nic tak velkého jsem vůec nečekala a moc jsem se těšila, co v krabici najdu. Balíček ukrýval dvě kosmetické sady. První byla od Rituals, kde jsem našla sadu miniatur z řady Ritual of Mehr. Už na první přivonění jsem si řadu zamilovala, protože ta vůně je opravdu dokonalá. Druhý balíček byl od značky Rilastil, se kterou mám minimální zkušenosti. V balíčku se nacházel čistící pleťový gel, micelární voda a krém na ruce.


Ritual of Mehr obsahuje sladký pomeranč a cedrové dřevo, které zlepšují náladu a vdechnou duši štěstí. Sada obsahuje sprchovou pěnu, sprchový olej, tělový krém a mini svíčku. Od začátku jsem se zamilovala jak do vůně, tak do krásné hořčicové barvy, kterou jsem si za poslední rok neskutečně oblíbila. Vůně mi připomíná jehličí a troufám si říct, že mi zatím tahle řada voní nejvíce. 

Sprchová pěna vytváří bohatou pěnu, je sametově hebká a šetrně pečuje o pokožku těla. Sprchový olej po styku s vodou vytváří mléčnou emulzi, která pokožku hydratuje a vyživuje a po jeho použití už není potřeba se mazat. Tělový krém je hutný, ale dobře roztíratelný, rychle se vsakuje a pokožku těla nechává dlouho provoněnou. Hydratuje, vyživuje a zanechává ji dokonale hebkou. Svíčka je příjemné zpestření dne, kdy vůně není bohužel tak intenzivní, jak bych si představovala. Pravděpodobně za to může ta mini velikost. 

 

Troufám si tvrdit, že značka Rilastil není na českém trhu dlouho. Nebo se minimálně zatím nezapsala tolik do podvědomí. Od značky jsem měla v minulosti asi dva tělové krémy a byla jsem s nimi moc spokojena. Na vyzkoušení nových produktů jsem se tedy moc těšila. V balíčku na mě čekala micelární voda, čistící pleťový gel a krém na ruce. 

Zklidňující micelární voda je vhodná i pro citlivou pleť. Má příjemnou, nevtíravou parfemaci, která na pleti není cítit. Pleť po micelární vodě nepne, nestahuje a je na pleti příjemná. Používám ji k dočištění pleti, ale dobře poslouží i jako odličovač. 
Xerolact čistící gel je vhodný pro citlivou a velmi suchou pokožku, pokožku náchylnou k zarudnutí, loupání, svědění a podráždění. Při styku s vodou vytváří sametově hebkou pěnu a pleť velmi šetrně čistí. V očích bohužel štípe, jinak má ale příjemnou parfemaci a já mu nemám co vytknout.


Máte s některým z produktů zkušenost? Dostáváte rádi dárkové kazety?

Mějte se krásně!
Petra
*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi

16 komentářů:

  1. Rituals je prostě láska, tuhle řadu jsem ale nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je a musíš tuhle řadu zkusit! Voní fakt božsky :)

      Vymazat
  2. Naprosto krásné balení, už tím si mě získali. :-) Chci tuto značku dlouho vyzkoušet, tak to asi objednám :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já měla nyní dvě sadičky Rituals skin care a je fantastická. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Rituals je fajn značka a na tu sadu Mehr jsem četla samou chválu... Naopak značku Rilastil vůbec neznám

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Mehr je božský akorát teda jehličí? To v tom necítím vůbec ani zdaleka ne, spíš ten pomeranč a nějaké koření. Já mám teď doma Hammam sadu, tak se těším na vyzkoušení. Rilastil vidím poprvé, ale vypadá to hodně zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to, že mi něco "žere" komentáře, protože jsem přesvedčená, že k tomuhle článku jsem ho psala. Nemáš je ve spamu?

    OdpovědětVymazat
  7. Rituals je moc příjemná kosmetika, zkoušela jsem jen jednou, ale byla jsem s produkty spokojená. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Rituals vypadá skvěle a tu druhou značku vůbec neznám.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS