AROME || Sprnové testování Carmex a Rituals

 Nově jsem na blog zařadila rubriku s názvem Arome. Důvod je jednoduchý, v srpnu mi přišla nabídka na barterovou spolupráci od Arome, což je web, kde najdete recenze na různé kosmetické produkty a parfémy. No a já jsem se stala jednou #aromegirls a každý měsíc obdržím balíček s produkty, které otestuji a následně na jejich web napíšu recenze na produkty, které mám otestované. Tahle spolupráce je takový můj malý splněný blogerský sen, proto jsem se rozhodla vytvořit i novou rubriku tady na blogu, kde každý měsíc vyjde článek na zrovna testované produkty od Arome. V dnešním článku Vám ukážu produkty Carmex a Rituals, které jsem dostala na testování od Arome.

Od Rituals jsem ještě nikdy nic nezkoušela, a tak jsem skákala dva metry vysoko nadšením, když jsem v balíčku našla tělový scrub. Tělové scruby/peelingy mám velmi ráda a dlouho jsem žádný neměla. Cestovní balení řady The Ritual of karma voní naprosto dokonale a taky Vám velmi dlouho vydrží. Ze začátku není scrub nijak hrubý, ale po rozetření bych ho zařadila ke středně hrubým scrubům. Pokožku zbaví od šupinek, provoní ji a nevysuší, nicméně hydratace po koupeli je nutná :)


Carmex byl u mě taky velká premiéra. Jeden balzám už jsem doma má, avšak zatím jsem ho nevyzkoušela. Jedná se o třešňový balzám na rty s SPF 15. Doteď nedokážu říct, zda mi voní či nikoliv, ale nějakým způsobem jsem si na příchuť zvykla. Balzám má originální aplikátor, který je docela i praktický. Na rtech je balzám velmi příjemný, díky aplikátoru se nestane, že by jste měli produktu na rtech moc. Nelepí, avšak jakoby chladí. Rty jsou po něm krásně hydratované, heboučké a navíc díky SPF chráněné před sluníčkem. 

Zkoušeli jste nějaký z produktů?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)
*děkuji webu Arome za zasální produktů k recenzi

15 komentářů:

  1. Já jsem od Rituals ani od Carmexu ještě nic neměla, tak jsem si recenze ráda přečetla.
    A gratuluju k prima spolupráci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem strašně ráda, že jsem obě značky konečně zkusila!

      Vymazat
  2. Od Rituals jsem toho měla díky Arome už hodně a je to skvělá značka. Z této řady je úžasný chladivý sprcháč, na léto byl pecka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě koukala, že Rituals bývá v balíčkách často a jsem fakt ráda!

      Vymazat
  3. Od Carmexu jsem měla jednou jejich produkt na rty a byl fajn a od Rituals jsem sice nezkoušela nic, ale už jsem byla několikrát v jejich kamenným obchodě a vždycky to tam neskutečně krásně voní❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Od Rituals jsem ještě nic nezkoušela.. Od Carmexu jsem měla nějaký balzám na rty.. Ale Rituals mě láká vyzkoušet.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, gratuluji!! :)) Od Rituals jsem také nikdy nic nezkoušela a s peelingy to mám podobné. Mám je ráda, ale také jsem dlouho žádný nekoupila. :))
    Ten balzám vypadá zajímavě, připomíná mi lepidlo. :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Carmex musím vyzkoušet, už tolikrát jsem na něj slyšela obrovskou chválu a takové produkty mě sakra lákají! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, Rituals a Carmex jsou super. Myslím, že tentokrát se více než Aromi box povedl. ☺♥ Krásnou neděli přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS