AROME || Říjnové testování Blistex, Rituals, Essence a Catrice

 Když jsem si vyzvedávala říjnový balíček od holek z Arome, vůbec by mě nenapadlo, že v něm najdu rovnou pět produktů. Očekávala jsem šípkovou řadu od Manufaktury, protože většinou Arome posílalo na testování nové řady právě od Manufaktury. Nicméně po otevření, i když jsem tam nenašla Manufakturu, zklamaná jsem rozhodně nebyla. Ba naopak jsem byla opravdu nadšena, protože balíček obsahoval moje oblíbené značky, tři produkty dekorativky a opět moji lásku Rituals. Navíc se v balíčku objevily značky Catrice, Essence a Blistex.

Začneme produkte, který je z celého balíčku nejslabší. Jedná se o lesk na rty od Essence - What the fake! Extreme s plumping efektem a extraktu z chilli. Já osobně se zvětšujícím efektem produkty nevyhledávám, protože sama mám od přírody větší rty, takže zvětšovat je, úplně nepotřebuji. Nicméně ráda zkouším nové věci, tak proč ne tohle. A hlavně jsem byla také zvědavá, jak moc zvětší už tak moje velké rty. 
Lesk má skvělý placatý aplikátor, se kterým se pracuje jedna báseň. Po nanesení se dostavilo malé štipkání, které postupně přešlo v totální pálení. Jako byste snědli právě chilli papričku. No myslela jsem, že to po nějaké době odezní. Omyl. Dokud máte lesk na rtech, pálí Vás rty, když si lesk olíznete, pálí Vás ještě k tomu celá pusa. Není to nic příjemného, ba naopak je to velmi nepříjemné, protože se soutředíte jen na pálivost. Efekt zvětšení se u mě (naštěstí) nekonal, takže tento produkt je podle mě velký špatný a zbytečný. Pěkná je akorát barva, kdy se lesk zabarví podle pigmanetace rtů a rty pak vypadají velmi šťavnatě. To je ale bohužel všechno.


Blistex je moje láska. Jejich balzámy miluji a mám je neustále v zásobě. Taky si troufám tvrdit, že už jsem vyzkoušela skoro všechny. Který jsem ale ještě neměla byl tento ulevující a chladící balzám v kalíšku. Když už balzám v kalíšku, tak ho používám jen na noc. Přece jen denně nechci nic prsty nanášet na obličej nebo rty. 
Balzám obsahuje speciální hojivé látky jako jsou eukalyptus, mentol a kafr, které přináší okamžitou chladivou úlevu. Je skvělý právě pro rty bolavé, vysušené a popraskané. Při nanesení cítíte chladivý efekt a následně pak potřebnou hydrataci. Je i v tyčinkové verzi. Jestli je něco, za co bych dala ruku do ohně, jsou to právě balzámy Blistex.


Druhý dekorativní kousek je také od Essence. Jedná se o novou řasenku Double Trable, která má dost specifický kartáček. Z jedné strany je kartáček silikonový s miniaturními štětinkami, z druhé je klasický štětinový. Při prvním pohledu na kartáček, jsem se bála, že mi nebude vyhovovat. Nakonec jsme si svým způsobem sedli, avšak stále zastávám názor, že je kartáček na moje oči prostě velký. Při aplikaci jsem opatrná, abych si nevypíchla oko, ale naučit se s ním dá. Používám obě dvě strany kartáčku, kdy toto spojení udělá natočené a prodloužené řasy, které mají nádhernou barvu. Řasenka se nerozmazává, neopadává a na očích vydrží celý den. Musím říct, že je to fajn drogerkový kousek, který stojí pár korun.


Nejsem ten typ, co by měl doma několik kousků pudrových produktů. Do téhle doby jsem doma měla jeden samostatný bronzer a dva, které jsou součástí paletky. S tvářenkami stejně tak. Po těchto produktech sahám pouze tehdy, pokud jdeme na nějakou akci a já se chci výrazněji nalíčit. Normálně si totiž vystačím s řasenkou, korektorem, tužkou na obočí a pudrem. Je to možná také tím, že mám doma tmavší bronzery, které zvýrazní kontury a to líčení je prostě výraznější.

Catrice bronzer Holiday Skin je ale jiný. Je dělaný hlavně pro nás, pro bledule. Má nádhernou vůni a velmi jemný odstín. Mám odstín 010 a je skvělý na každodenní líčení. Je to první bronzer, kterým se líčím každý den, protože pouze dodá pleti barvu a není vůbec nijak výrazný. Skvěle se s ním pracuje, lehce práší, ale dělá nádherný sametově matný finiš. Já jsem z něj naprosto nadšená a jsem moc ráda, že se mi dostal do rukou. Sama bych si ho totiž nejspíš nekoupila.


Ze sprchového oleje od Rituals z řady The riatual of Ayurveda jsem měla největší radost. Přece jen jsem od Rituals zkoušela zatím jen jeden produkt. Díky obsahu indické růže a sladkého mandlového oleje vytváří naprosto dokonalou vůni, která na pokožce trvá několik hodin. Při kontaktu s vodou vytváří hedvábně jemnou mléčnou emulzi. Koupel s ním si naprosto užívám a přeji si, aby mi nikdy nedošel. Za mě suvérně nejlepší sprchový olej, jaký jsem kdy vyzkoušela! 

Zkoušeli jste nějaký z uvedených produktů? Který produkt Vás zaujal nejvíce?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji webu Arome za zaslání produktů k recenzi

12 komentářů:

  1. Na tu řasenku jsem koukala v obchodě a vypadá dobře ten kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzkoušeno nemám nic, takže jsem si recenze ráda přečetla. Zaujala mne řasenka, Blistex i sprchový olej Rituals. A jsem ráda za varování před leskem - pálivé mi hodně vadí, takže se mu určitě vyhnu...

    OdpovědětVymazat
  3. Koukala jsem na tu řasenku, výsledek který jsi fotila na IG je super!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Blistex mám ráda, je fajn, Rituals jsem zkoušela himalájskou řadu a pak zelenou a fialovou, to byly sprcháče, které jsem dostala, ale už je to dlouho. Vůně růží není příliš moje parketa, ale vím že je oblíbená. Krásný víkend přeji. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám vůni růží v kosmetice hodně ráda!

      Vymazat
  5. Tu řasenku budu muset vyzkoušet, nejsi první u koho na ni vidím pozitivní recenzi. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ti nevadí větší kartáček, tak budeš spoko :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS