CAOLION || Nosní pásky

Jooo, nosní pásky od značky Caolion mi doma ležely pár let. Vůbec nevím, proč na ně nedošla řada dřív, nicméně konečně jsem se jich zbavila. V balení se nacházela tři balení, takže pouze tři pásky. Dostala jsem to jako dárek, takže vůbec nedokážu říct, kolik tohle stojí. Pravděpoboně už se pásky ani nevyrábějí, protože jsem je nenašla ani nikde na internetu. 

Jedná o černé pásky na nos, které mají tvar orlího zobáku a dostanou se tak do všech ohybů. Nosní pásky by nos měly zbavovat přebytečného mazu, černých teček a čistit póry. Důležité je zmínit, že se pásky aplikují na mokrý nos, jinak to nebude fungovat.



Pásky nemají žádnou parfemaci, což je fajn. Přece jen je máte určitý čas na nose a nějaká parfemace, by tento okamžit mohla značně znepříjemňovat. Po uplynutí doby (10 minut) sundání pásku vůbec nebolí. Takže se nemusíte bát nějaké depilace nosu :D Bohužel za mě tedy velký propadák, protože mě pásky z nosu nevytáhly nic. Ani nezbavily přebytečného mazu, ani nevyčistily póry. Prostě nulový efekt. Za mě tedy veliké zklamání a pro někoho to může být i zbytečné utrácení peněz. Jak už jsem říkala, já je dostala jako dárek, takže mě tohle mmrzet nemusí, nicméně i tak mi tento proodukt přijde velmi zbytečný.
 

Slyšeli jste o značce? Zkoušeli jste něco na podobný způsob?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Já používám pásky na nos od Baley a jsem s nimi spokojená :) Myslím si, že nulový efekt tady u nich mohl být způsobený i tím, že už mohly být prošlé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já pásky na nos nepoužívám a tuhle značku vůbec neznám (což v mém případě není až tak moc divné :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, koupila jsem si něco na podobný způsob v Actionu a je to úplně k ničemu ještě to člověka tak zvláštně olepí :-D asi tomuhle typu produktů úplně nefandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě, zvlášť když vůbec nefungují :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS