COLABO || Přírodní parfém Oriental

 Hned jak jsem na instagramu viděla značku Colabo a jejich parfémové vody, hned jsem musela jeden z nich vyzkoušet. Zašla jsem tedy do Rossmannu, kde jsem tři vůně očuchala a nakonec si vybrala variaci Oriental. Od té doby se jejich nabídka bohatě rozrostla a nyní můžete vybírat z devíti vůní. 

Díky vůni Colabo Oriental se přenesete do exotiky s hřejivými ingrediencí jako je ylang ylang a Amyris. Orientální vůně je dlouhotrvající, velmi příjemná, ideální na běžné nošení. Už nikdy se nebudete chtít vrátit z exotického ráje domů.



Parfém je venganský, animal friendly a v recyklovatelném obalu.

Cena 359,- Kč za 100 ml koupíte na e-shopu kupkosmetiku.cz nebo v drogeriích Rossmann


Zaregistrovali jste tuhle značku vůní?

Mějte se krásně!
Petra

13 komentářů:

  1. Zaregistrovala, zrovna tahle varianta ale asi nebude úplně pro mě :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak mají v nabídce několik dalších vůní :)

      Vymazat
  2. Značku vidím u tebe poprvé, ale zaujala mě, až budu mít cestu kolem Rossmannu, tak si jí zajdu očuchat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přiznám, že jsem značku ještě nezaregistrovala, takže jsem si rozšířila obzory. Vůně s orientálním nádechem zrovna nevyhledávám, ale příležitsotně mrknu, jestli mne nezaujme nějaká jiná. Cenově vypadá docela přijatelně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cenově je parfém úplně parádní, za 100 ml :)

      Vymazat
  4. Značku neznám, ale mám ráda dřevité a orientální vůně, takže děkuji za tip. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Oriental je i moje oblíbená. Příjemná vůně na teplé letní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, značku vůbec neznám, ale já mám teď vůni doma habakuk :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já sice taky, ale vůní není nikdy dost :D

      Vymazat
  7. Do Rossmannu se moc často nedostanu, spíše mám při cestě DM, ale koukám, že tam budu muset taky zavítat. :) Podle popisu musí vonět úžasně a ráda bych si k ní přivoněla. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS