Nebe je zpět - Clara Sánchezová

 Autor: Clara Sánchezová
Počet stran: 320
Rok vydání: 2015
Žánr: thriller
Nakladatelství: Plus 


Anotace
Letadlo, kterým se vracím vyhledávaná modelka Patricia z přehlídky na druhém konci světa, postihnou turbulence. Viviana, svérázná dáma zabírající každičký kousek vedlejšího sedadla, ji klade na srdce, aby byla opatrná. Někdo prý totiž usiluje o její život. Nevěřící Patricia se na varování rozhodne zapomenout až do chvíle, kdy ji postihne série zdánlivě náhodných nehod. Najde při hledání jejich původce i sama sebe?



Z mého pohledu
Thriller? Ani náhodou. Spíš oddechové, nenáročné čtení když potřebujete vypnout. Příběh zajímavý, ale v podání autorky naprosto nudně napsaný. Knihu jsem četla asi tři týdny, protože jsem se do čtení musela nutit. Za celou dobu jsem nepochopila, proč kniha nese název Nebe je zpět. Celkově je to vlastně celé o ničem a konec taky není nic moc. Trochu nějaké akce se člověk dočká až v posledních deseti stránkách, jinak to tedy stojí za starou bačkoru...

Četli jste podobně nudnou knihu?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Tak to tě odivuju, že jsi knížka vůbec zvládla dočíst, já bych ji nejspíš odložila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem četla pár knížek, které bylo fuška dočíst. A už jsem i pár knížek odložila nedočtených. Třeba Biomanželku od Viewegha...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Viewegha jsem nečetla ještě nic a upřímně mě tento autor ani neláká.

      Vymazat
  3. Podobných knih jsem četla několik - vždycky jsem je dočetla, protože jsem doufala, že by snad nakonec přece jen na té knize mohlo být něco dobrého, ale bohužel... No... I to se někdy stává. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel.. Naštěstí teď mám docela štěstí na knihy :)

      Vymazat
  4. Super tip na knížku, oddechovek není nikdy dost. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já bych jí zřejmě nedočetla :-D i když s poslední Shustermanem jsem se taky prala snad dva nebo tři měsíce :-D ale ten za to zpětně docela stál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tahle kniha za to bohužel vůbec nestála :D :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS