Mandloňový sad Hustopeče

 Jednoho krásného dne jsme se vydali do Jihomoravského kraje do mandloňového sadu. No, úplně krásný den to nebyl, protože počasí nebylo nic moc. Nicméně nepršelo a nijak extra zima nebyla, tak jsme vyrazili. Mažel mi to slibovla už loni, ale než se rozhoupal, tak mandloně odvektly. Tentokrát prozměnu trvalo mně, než jsem se rozhoupala a i tak to bylo na hraně s tím odkvítáním. 

Vyrazili jsme v týdnu, protože o víkendu zde bývá hromada lidí. Mandloňový sad se nachází u obce Hustopeče. Autem se dostanete až přímo pod sad, kde auto necháte a poté jdete asi půl kilometru pěšky. Hned na úvod vás bude čekat menší kopeček a poté se jde opět mírně do kopce po louce. Sad samotný má také vlnitý terén. Nicméně nemusíte se bát, zvládnete to ve svátečním oblečení, s kočárem, psem. 



V sadě se také nachází rozhledna, ze které je určitě nádherný výhled na okolí. My jsme sebou měli Brownie, které se úplně nechtělo jít po schodech, tak jsme si výhled nechali ujít. Mandloně už byly z poloviny odkvetlé, i tak se mi ale podařilo pořídit moc pěkné fotky. Navíc zde nebylo vůbec mrak lidí, takže focení i samotná procházka po sadu byla skvělá. 

Nachází se zde i malý obchůdek, ve kterém si můžete koupit mandlovou kávu, slivovici, mandle v čokoládě, v bylinkách, mandlové pivo. Já si tam vzala mandlovou višňovku, mandle v bylinkách a na místě jsme ochutnali kávu. Vše bylo naprosto výborné a mohu s klidným srdcem doporučit :) 





Byli jste na tomto krásném místě?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Nádhera, tohle místo mám na seznamu, kam se chci podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak leda až příští rok, velmi rychle to odkvétá :/

      Vymazat
  2. Moc hezké fotky. Já tam nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem se tam chtěla jet podívat, ale přesvědčit přítele, abychom jeli někam na výlet je nadlidský výkon.. tak snad příští rok :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, měli jsme to v plánu letos začátkem dubna po cestě z Moravy domů, ale bohužel nám nevyšlo počasí ani energie, tak třeba za rok :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné miesto. Fotky sa ti podarili.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky, vypadá to kouzelně, jak všechny stromy kvetou! Ještě jsem se na sad nejela podívat, odrazuje mě právě každoroční dav, který se tam vyrojí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale v týdnu je to naprosto ideální, minimum lidí :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS