S.HE || Korektor odst. 001

 Korektory jsou nedílnou součástí mého každodenního líčení. Normálně bych jej nepoužívala, ale kvůli popraskaným žilkám na nosu, musím. Jinak totiž musím čelit dotazům, zda mě někdo nezmlátil nebo proč mám odřený nos. Takové otázky poslouchám kolik let a upřímně je mi to dost nepříjemné a ještě mi to vadí. Ale chápu, že nikdo o mém problému nevím. Samozřejmě jsou na trhu drahé i levné korektory. Měla jsem i dražší od Benefitu, který tedy kryl neskutečně a vydržel opravdu dlouho, takže za ty peníze se i vyplatil. Nicméně raději sahám po těch levnějších drogerkových, které udělají aspoň podobnou službu a nestojí několik stovek. V minulosti už jsem Vám představovala korektor od Essence a dnes si představíme dost podobný, vlastně skoro stejný, ale od značky S.he, kterou najdete v drogerii DM.


Korektor už mám podruhé, ale při prvním používání jsem byla na vážkách, zda mi vlastně vůbec vyhovuje či ne. Nicméně když jsem si ho koupila znovu, rozhodla jsem se o něm napsat recenzi, protože za ty peníze není vůbec k zahození a myslím, že skvěle poslouží každému. I kdyby "jen" na nějaký pupínek či podobné mírné nedostatky.
Jak už jsem zmiňovala výše, tento je totožný jako korektor od Essence, o kterém jsem tu psala v lednu (tady). Rozdíl je opravdu jen ve značce a v krytí, které má Essence o trochu lepší. Aplikátor funguje na principu, kdy spodní část je otáčecí, tím posouváte samotný produkt do štětečku. Ve vrchní části je poté štěteček, díky kterému produkt nanesete na dané místo. Já jej pak zapracovávám prsty, které se mi osvědčily nejvíce. 


Beru si vždy ten nejsvětlejší odstín, tedy 001 protože hlavně teď v zimě jsem hodně bledá. Korektor má střední krytí, takže i moje popraskané žilky jsou pod ním vidět, ale už tolik nebijí do očí. Výdrž je průměrná, nečekejte nic velkého, ale pokud se nezpotíte, tak pár hodin dá s přehledem. Ono za 70,- Kč nemůžete chtít zázraky a myslím, že i tak udělá skvělou službičku. Navíc samotné balení vydrží zhruba dva měsíce, podle toho, jak moc jej používáte.

Zkoušeli jste něco od téhle značky? Jaké korektory vyhovují Vám?

Mějte se krásně!
Petra


2 komentáře:

  1. Já mám aktuálně korektor v tužce od Alverde, ale brzo budu potřebovat nový, tak díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Alverde moc zkušeností nemám a s korektory v tužce také ne.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS