AROME || Květnové testování s Ben&Anna, Ecotools a Cheeky panda

Při otevření květnového balíčku od Arome jsem jásala nadšením. Tři produkty od tří různých značek, které znám, ale nikdy jsem od nich nic nezkoušela. Přesně takové testování miluju, kdy vyzkouším něco nového! V balíčku jsem našla produkty, které koupíte na e-shopu kupkosmetiku.cz . Sama na tomto e-shopu nakupuji strašně ráda, protože na jednom místě nakoupíte několik značek.


Kdo mě sleduje/čte déle, tak ví že nejsem fanouškem tuhých a kuličkových deodorantů. Je to hlavně kvůli aplikaci a následných fleků na oblečení. Nicméně ráda zkouším nové věci, takže přírodní deodorant s vůní ananasu a kokosu od značky Ben&Anna jsem přivítala s otevřenou náručí. Obal je papírový a neskutečně hravý, ty barvy mě prostě baví. Samotný deodorant vytlačujete prsty ze dna obalu. Není nijak rozteklý a v tomhle skoro letním období není ani potřeba roztávat. Dobře se aplikuje, má jemnou vůni a nedělá fleky na oblečení. Navíc před zápachem ochrání po celý den. Jediné co bych vytkla je vůně, která se hodí spíše na zimní období, teď v létě bych uvítala něco svěžího, citrusového :)



Vlhčené ubrousky, to je téma, které nás provází už od dětství. Používají se na malá miminka, na intimní hygienu, na utření rukou či jiný částí těla, ale nejsou úplně ekologické. Mně samotné se jejich používání trošku příčilo, i když občas prostě nebylo zbytí. Nicméně značka Cheeky panda s vlhčenými ubrousky, které jsou biologicky rozložitelné a 99 % jejich složení tvoří voda. Jsou bez parfemace, antibakteriální, netestované na zvířatech a veganské. Po těchto benefitech už se pak používají doslova s radostí. Momentálně je nosím v kabelce vždy při sobě, kdy si třeba nemohu umýt ruce. Navíc mají neuvěřitelně roztomilý obal, co říkáte?



Když jsem s kosmetikou začínala, kosmetické štětce byly něco co jsem úplně neřešila. Značku jsem neřešila vůbec a vystačila jsem si s obyčejnými z Wish. Nicméně když Vám štětce začnou pelichat, není to nic moc. Začala jsem tedy více o štětce zajímat. Nepotřebuji značkové, ale kvalitní aby mi nějaký ten rok vydržely. Sada štětců Ecotools obsahovala pět štětců - na make-up, pudr/tvářenku, obočí/oční linku, na korektor a blendící štěteček. Se štětci se velmi dobře pracuje, jsou lehoučké, nepelichají a vlákna jsou z taklonu, které nahrazuje přírodní štětiny. 

Znáte některou z uvedených značek? Který z produktů Vás zaujal nejvíce?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi

4 komentáře:

  1. Mne asi nejvíc zaujal deodorant (i když se přiznám, že narozdíl od tebe mne se mi moc nelíbí balení - víc by mne asi oslovilo něco decentnějšího). Jsem zvyklá používat kuličkové deodoranty, tak mně by vyhovoval určitě. Ale i ty ubrousky vypadají fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď mám kuličkový od Nivei a není špatný :)

      Vymazat
  2. Štětce jsou super, ale deodorant mi nesedl. Mají ale i jiné varianty a ty nejsou špatné. Třeba limetka nebo levandule :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem na ně koukala a uvažuji o jejich pořízení :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS