Spotřebováno: Březen 2022

Březen je zdárně za námi a je na čase se tedy podívat, kolik se mi podařilo spotřebovat kosmetických kousků. Bohužel kosmetických přírustků bylo v březnu více než spotřebovaných, což byl pro mě trochu šok, ale pomohly tomu hlavně spolupráce. Nicméně v tomhle článku se budeme bavit o spotřebovancích, kdy v březnu se mi podařilo spotřebovat přesně 10 kousků. Tak nějak jsem s tím počítala, nicméně mám radost hlavně proto, že se jedná jen o plnohodnotná balení, žádný produkt na jedno použití. Už teď ale vím, že v dubnu tam nějaké jednorázové kousky budou.. to ale zase až za měsíc.


Největší zastoupení má opět tělová a pleťová kosmetika. Hlavně tedy z tělové mám velkou radost, protože se mi docela dost daří likvidovat sprcháče, které v krabici byly i třeba dva roky.


1. Sprchový olej Rituals The Ritual of Ayurveda - dokonalá vůně, ve styku s vodou vytváří mléčnou emeulzi. Po použití už není nutná další hydratace. Tohle rozhodně doporučuji! (recenze)

2. Tělové mléko Manufaktura levandule - velmi intenzivní a božská vůně levandule. Mléko je tekutější, ale poměrně dobře hydratuje a rychle se vsakuje. Mastný film je minimální. (recenze)

3. Antibakteriální tekuté mýdlo Indulona levandule - bohatě pěnilo, pěkně vonělo a ruce vůbec nevysušovalo. Používala jsem i na čištění štětců a spokojenost! (recenze)

4. Sprchový gel Freyja&Beauty máta - naprostý propadák. Hnusná mátová vůně, která na pokožce naštěstí nebyla cítit. Vůbec nepěnil a jsem fakt ráda, že už je pryč. Ani nevím, kde se dal sehnat. (recenze)

5. Pleťový gel Garnier BIO lemongrass - tohle je moje druhé balení a určitě ne poslední. Skvělý na smíšenou pleť, zbavuje mazu, nečistot, ale nevysušuje. Navíc poměrně dlouho vydrží. (recenze)

6. Řasenka Lush Lashes - první kousek od Lush a velká spokojenost. Řasy neslepovala, prodloužila a zahustila. Navíc hravě vydržela celý den a neopadávala. (recenze)

7. Květová voda Pure Harmony levandule - moc příjemná květovka, ovšem vhodná spíše jen na dočištění. Na osvěžení má poměrně dost prudkou střičku. (recenze)

8. Hydratační pleťová maska Avon - další katastrofa. Maska vůbec nic nedělala, snad jen pěkně voněla. O hydrataci tady nemůže být vůbec řeč.. (recenze)


9. Parfém Guess Seductive - tohle tu bylo poměrně nedávno, mamka mi dala její nespotřebované balení. Vůně je skvělá a mě voní neskutečně, miluju ji. (recenze)

10. Sůl do koupele Pure Harmony levandule - žádná hitparáda to nebyla, ale vyloženě propadák taky ne. Lehce voněla i ve vaně, ale bordel z těch květů neskutečnej. Jinak kromě vůně jsem nezaznamenala nic. (recenze)

Poměrně skromnější článek, ale myslím že tu je tak nějak od všeho trochu :) 

Mějte se krásně!
Petra


12 komentářů:

  1. Petro, když mám deset produktů, tak je to u mne bohatší měsíc... :) Tentokrát jich asi 10 bude, ale jsou v tom i jednorázovky (maska, vzorky).
    Zaujal mne Rituals a Manufaktura.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek. :) Mě také moc zaujal RITUALS, mám od nich nyní mýdlo a krém na ruce a nemůžu se těch produktů nabažit!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný článok. Ja akurát hľadám nejakú riasenku tak sa pozriem po tejto. Ďakujem za tip

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta od Lush byla super nebo ještě žlutá od Miss Sporty :)

      Vymazat
  4. Tieto články mám moc rada. Z tvojich produktov som mala iba čistiaci gél na tvár od Garnier a úplne súhlasím, bol alebo teda je skvelý. Okrem toho ma moc zaujali produkty od Manufaktury s levanduľou, pretože ja som jemný fanatik, čo sa týka levandule. Milujem ju. Určite sa tam pôjdem pozrieť na tú soľ do kúpeľu s levaduľou a vôbec mi nevadí ten "bordel" z kvetov ja mám toto naopak rada aj keď je to trochu neprakticke.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta sůl není od Manufaktury, ale od Pure Harmony :)
      Nicméně mám taky levanduli v kosmetice velmi ráda :)

      Vymazat
  5. To levandulové mýdlo od Indulony je super. Ještě více ale doporučuji to s bavlnou, voní božsky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla zatím jen toto. Popravdě jsem ani netušila, že Indulona nějaká tekutá mýdla dělá :)

      Vymazat
  6. Novinek je rozhodně více, ale deset kousků není špatné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svůj limit jsem splnila, tak jsem spoko. To v dubnu to bude ještě lepší :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS