RENOVALITY || Doplněk stravy RENOIMU MAXIMAL

 Doplňky stravy se snažím brát hlavně v zimním období. Doplňuji hlavně vitamín D3, který si tělo nedokáže vytvořit samo a v zimě ho tak má nedostatek. Dále poslední roky beru také vitamín C, i když letos jsem na něj nějak pozapomněla, to se přiznám. Přes celý rok pak beru doplněk stravy Ženská pohoda. Nicméně od firmy Renovality, se kterou už nějaký ten rok spolupracuji, mi v zimních měsících dorazil doplněk stravy Renoimu Maximal. A jak už název napovídá, jedná se o doplněk, který obsahuje látky potřebné  k podpoře imunitního systému. 


Renoimu Maximal obsahuje zinek, selen, vitamín C a B6 v nejefektivnějších a nejvstřebatelnějších formách. Zinek přispívá ke správné funkci imunitního systému, podporuje plodnost a k udržení normální stavu kostí, vlasů.. Selen přispívá k ochraně lidských buněk před oxidativním stresem. Vitamín B6 přispívá k normální psychické činnosti, ke snížení únavy a vyčerpání. No a vitamín C neboli také Acerola patří mezi plody s nejvyšším obsahem vitamínu C. Přispívá k udržení normální funkce imunitního systému během fyzické námahy i po ní.

Doporučené dávkování je jedna tobolka denně vždy před jídlem. Balení obsahuje 90 tobolek, takže Vám vystačí na měsíc a půl. Tento doplněk stravy není určen pro děti, dále není vhodný pro těhotné a kojící ženy. Nemusíte se bát ani obalu tobolky, který je vyroben z rostlinné celulózy, takže pro tělo není nijak škodlivý.


Renoimu Maximal stojí 319,- Kč a koupíte jej zde

Berete nějaké doplňky stravy na podporu imunity?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Renovality za produkty poskytnuté k recenzi

8 komentářů:

  1. Tento doplněk stravy bych taky ráda vyzkoušela, vypadá moc dobře a tyhle doplňky mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně není ani nijak drahý. Mrkni na e-shop Renovality, za poslední rok tam mají velkou nabídku doplňsků stravy :)

      Vymazat
  2. Docela zajimavá kombinace vitamínů a minerálů. Já beru pravidleně kombinaci vápník+hořčík+zinek a pak B komplex a teď přes zimu jsem brala jednou týdně Vigantol, což je vitamín D (předepsaný od praktičky, protože podle rozboru krve jsem měla nízkou hladinu déčka). Akorát na ten jsem zapomínala, protože jednou týdně není pravidelnost, co by se mi zautomatizovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že mívám hodně nedostatek železa, proto když si vzpomenu, tak si doplněk se železem koupím, jinak v zimě beru klasicky D a C :)

      Vymazat
  3. Na imunitu beru céčko a déčko, ale ne v tabletách. Mám raději prášek nebo kapky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem u tebe viděla, že jsi spíše "kapková" :)

      Vymazat
  4. Super složení a kombinace vitaminů, snažím se je v nějaké formě také užívat, to nikdy není na škodu. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS