AROME || Dubnové testování s Rituals

 Po březnovém testování s Rituals tu mám dubnové testování a opět s Rituals. Arome nás dokonale zásobuje produkty od Rituals a mně to vůbec nevadí. Tentokrát jsem v balíčku našla dva produkty z řady Jing, která naprosto dokonale voní. A která řada ne? :D Při testování jsem přemýšlela, zda se vůbec na nějaký produkt od Rituals dá napsat negativní recenze. Nenašla jsem zatím žádný produkt, který by mi nevyhovoval nebo byl nějak špatný. Nicméně tuhle značku jsem si zamilovala a věřím, že si ji zamiluje každý, kdo ji vyzkouší. V balíčku na mě čekala sprchová pěna difuzér.


Sprchovou pěnu jsem od Rituals měla jako miniaturu a byla jsem z ní naprosto unešená. Za mě objev roku 2021 a pravděpodobně nejoblíbenější produkt v péči o tělo, kam se hrabou sprcháče. Pěna je dokonale heboučká, skvělá i na holení. Stačí ji malé množství, pokožka je po ní dokonale hebká a voňavá.


Vonný difuzér jsem od značky ještě neměla, ale jeden jsem darovala mamka k Vánocům, která je z něj unešená, takže jsem věděla, že tento bude taky skvělý. Kolekce Jing je určené ke klidnému stavu mysli, odpočinku a napomáhá najít cestu k vnitřnímu klidu. Obsahuje éterické oleje levandule, lotosu, jujube a santolového dřeva. Skvělým společníkem bude při odpočinku, čtení knih či k poklidnému večeru s Vaší drahou polovičkou. 

Nemusím doufám říkat, jak jsem za spolupráci s Arome vděčná, protože díky nic zkouším plno nových věcí a taky skvělých věcí, viz produkty z dnešního článku :) 

Zkoušeli jste něco od Rituals?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi

10 komentářů:

  1. Mám sprchovou pěnu s vůní sakury a je fajn. A na léto čeká vzorek krému po opalování...

    OdpovědětVymazat
  2. Sprchových pěn od Rituals už jsem měla víc a je to úžasná věc. Difuzér je perfektní, jen docela rychle ubývá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Difuzéry mám doma moc ráda, krásně provoní celý byt a nějaký od Rituals bych také ráda vyzkoušela - mrknu co mají v nabídce. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V nabídce jich mají spousty, určitě si nějaký vybereš :)

      Vymazat
  4. Rituals miluji, je to skvělá značka!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Ty to píšeš s tak upřímným nadšením a naprostou lehkostí, krása číst. Ano, Rituals je populární a Arome s tím poslední dobou válí, souhlasím, ale ne každý to umí tak krásně popsat. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS