New In: Březen 2022

Ačkoliv jsem si myslela, že v březnu toho nebudu mít hodně, co se týče kosmetiky, opak byl pravdou. Mám tu tři PR balíčky, ale poměrně bohaté a něco málo jsem si i koupila. Nicméně tentokrát jsou tu také oblečení a knihy. Trochu jsem se neudržela a nakoupila si nějaké nové kousky... Nicméně jsem se rozšoupla s knihami a vůbec jsem nečekala že bych jich mohlo být tolik. Tolik knih jsem si naráz snad nikdy nekoupila :D 


Obrovskou radost jsem měla z balíčku od holek z Arome, ve kterém jsem našla hned tři kousky od Rituals z řady The Ritual of Jing. Balíček obsahoval vlasovou péči - šampon a kondiconér a poté relaxační sérum s vůní máty. Všechny tři kousky a vlastně celá tato řada je mou velkou premiérou. Vše jsem poctivě testovala a můžete se brzy těšit na recenzi.

Od kamarádky jsem za listopadové focení dostala tyto tři věci. Svíčku od Yankee Candle, která naprosto dokonale voní, potom maxi čokoládu Milka oreo a nakonec Bohemia Sekt ice, což je pro mě úplná novinka. 



Od mamči jsem dostala svoje první legíny Lelosi. Měli nějakou výhodnou akci, tak jsem si dvoje vybrala a dostala je od mamky. Ve finále vyšly na pár korun. Bože, jsou tak nádherně heboučké a ták příjemné. Nechápala jsem, co na nich kdo viděl, ale teď už to chápu naprosto :D 


Sháněla jsem nějakou košilovou bundu, které teď hodně frčí a prošla několik obchodů. Nechci si ji kupovat přes internet, protože úplně nevím jakou velikost a zda mi bude slušet. Nicméně v obchodech jsem ni nevybrala, buď ji nenabízeli vůbec nebo jsem se v ní necítila. V C&A jsem si ale koupila dvě basic trička s krátkým rukávem, tuším jedno do 150,- Kč a sadu naušnic za 250,- Kč. V DM jsem pak vzala ještě korektor S.he, který už jsem měla několikrát, stojí kolme 70,- Kč a rtěnku Essence, která byla ve výprodeji za 50,- Kč.



Na Vánoce jsem dostala první díl knihy Láska podle Shakespeara a chytla mě natolik, že jsem potřebovala zbylé dva díly. Hned jsem tedy udělala objednávku na levneknihy.cz, kde jsem sehnala druhý díl asi za 90,- Kč a přihodila jsem k tomu ještě další dvě knihy. Celý nákup i s poštovným mě vyšel kolem 300,- Kč. Třetí díl Láska podle Shakespeara už v knižní podobě nebyl nikde k sehnání, z čehož jsem byla docela zoufalá. Nakonec jsem na knihu narazila v bazaru na databazeknih.cz, kde ji jedna paní prodávala i s poštovným za 570 ,- Kč. Byl to teda ranec za jednu knihu, když vím, že dvojku jsem koupila za pětinovou cenu, ale fakt jsem ten třetí díl chtěla, tak jsem peníze objednala.



V březnu jsme také využili přítelovo FKSP a objednali z Knihy Dobrovský pořádnou nálož knih. Celkou většinu jsem chtěla já, přítel chtěl jen Ovocné dřeviny a bobuloviny a Grilování od Pohlreicha. Já brala ten zbytek, celý nákup vyšel zhruba kolem 3000,- Kč.



Také jsem vyhrála soutěž u Purity Vision o jejich 250 ml balení meduňkové vody. Radost obrovská, protože jejich květovky miluju a tuhle jsem ještě nezkoušela.


Renovality měli opět akci -21%, tak jsem koupila jejich horkou novinku skleněnou láhev, do jejíž spodní části se dávají kameny. Má praktické sítko na čaj či ovoce a se slevou stála kolem 700,- Kč. Dále jsem pak do zásoby brala olej s retinolem, který používám už asi rok v kuse a jsem velmi spoko.


Na instagramu jedna holčina vyrábí produkty z betonu. V březnu měla výprodej nějakých kousků s drobnějšími vadami, tak jsem si hned tři podtácky objednala. No nejsou nádherné? I s poštovným mě všechny vyšli okolo 500,- Kč.


Od přírodní kosmetiky Saloos tu mám na testování tři produkty - královskou růžovou péči, koupelový olej eukalypt-tymián a růstové sérum na řasy a obočí. Růstové sérum už testuji, nechci ovšem předbíhat, nicméně si myslím, že to bude pozitivní recenze.



No a jako poslední tu mám PR balíček od Astridu a jejich péči o nohy. Já normálně na popraskané paty či ztvrdlou kůži netrpím, ale občas se mi loupou. Balíček jsem tedy ocenila, zvlášť když už se pomalu ale jistě blíží sandálová sezóna :)

No když se na článek zpětně dívám, tak jsem se slušně urvala ze řetězu, bože tolik věcí. No nic, věřím že v dubnu budou ty novinky opět skromnější :D 

Co jste si za uplynulý měsíc pořídily Vy?
Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Lelosi mám už také dlouho v hledáčku. Jen nevím velikost, když objednávám online, v tomhle jsem hrozně nerozhodná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni mají tuším jen tři - Malá, medium, plus :)

      Vymazat
  2. Petro, hezké novinky, samé fajn věci, včetně hezkých balíčků v rámci spolupráce. Moc se mi líbí ty tácky. A koukala jsem, že se hodláš vrhnout na Julii Caplin :D.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Julie Caplin se stala mou oblíbenou, takže teď mám pěkně dlouho co číst :D

      Vymazat
  3. Moc krásné novinky, nejvíce mě zaujaly LELOSI legíny po kterých koukám už velmi dlouho a zatím jsem se ještě k nim neodhodlala. Meduňková vody a produkty os SALOOS také vypadají velmi slibně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby Lelosi neměla mamka, tak si je sama snad nikdy neobjednám :)

      Vymazat
  4. Ahoj, tak Aromi se nyní činí ☺♥. Zásoba mazadel na pedi je super věc. Lelosi legíny prý nejsou taková výhra, říkaly kolegyně, ale nemám zkušenost. Essence rtěnky jsou moc fajn.Super článek. Krásný víkend přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Ooo Saloos má teda pěknou novinku, super, jsem zvědavá zda bude vyhovovat. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS