GUESS || Toaletní voda pro ženy Seductive

 Parfémy to je moje. Nikdy se nestane, že bych z domu vyšla bez parfému. Nosím je neustále v kabelce a klidně se přes den několikrát přestříkám. Ne proto, že by neměly výdrž, ale pro můj komfort a pocit ženskosti. Dnes se podíváme na vůni od značky Guess, kterou nejprve měla moje mamča a po té i já, když jsem ucítila jak naprosto dokonalá tato vůně je.

Jedná se o květinově-ovocnou vůni, kterou já mám v parfémech nejraději. Skvostné tóny vůně evokují ženskou přitažlivost a vzrušující svůdnost. Je vhodná jak na běžné denní nošení, tak i na svátečnější akce. Kombinaci zlaté a černé miluje nejedna žena a dodá parfému tu potřebnou dávku luxusu. Vůni Seductive milujete nebo nenávidíte.

Složení vůně Seductive:

hlava: bergamot, černý rybíz, hruška
srdce: jasmín, květ afrického pomerančovníku, kořen kosatce
základ: vanilka, kadidlo, kašmírové dřevo

Vůni Guess Seductive koupíte od 875,- Kč na webu Sensualité

Znáte tuto vůni? Jaká vůně je Vaše oblíbená?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)


10 komentářů:

  1. Zní to jako zajímavá vůně. Já jsem pod stromeček dostala Lancome Tresor Midnight rose a jsem maximálně spokojená jak s vůní, tak s její výdrží. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Vánoce dostala Chloe Nomade a od Guerlain, ale přesný typ si nevzpomenu. Od Lancome jsem žádnou vůni neměla :)

      Vymazat
  2. Popis vůně zní velmi dobře - taky mám ráda tento typ trochu lehčích vůní

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem na tuto vůni koukala a ráda bych se nějakou zakoupila, ale kvůli tomu, že nemám ten čich, tak si nechci žádné dražší parfémy kupovat. :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě naprosto chápu, ale tohle je taková moje závislost :)

      Vymazat
  4. Tuto vůni neznám, ale flakonek vypadá moc hezky. Jakmile budu někde v parfumerii, tak určitě přičichnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne? A podle mě je docela známá a vidím ji snad všude :)

      Vymazat
  5. Guess má krásné vůně, podle vzhledu i tuto znám, ale vůni si momentálně nevybavím - rozhodně je ale nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma od Guess ještě 1981 Los Angeles :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS